זוג אחד למד בדרך הקשה שלקיים יחסי מין בפומבי זה לא רק דוחה, אלא גם מסוכן ובעיקר לא חוקי. בסרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות תועדו זוג צעירים מקיימים יחסי מין ליד גן שעשועים לאור יום. לא ידוע האם יש קשר בין הנפשות הפועלות, אך בנוסף למי שתיעד את האירוע היו גם שני גברים נוספים רכובים על אופניים, שממש לא שמחו על ההתרחשות הזאת.



בסרטון, נראה אחד מהם ניגש אל השניים וזורק את האופניים על גבו של הגבר, על מנת שיחדלו מהאקט. כתוצאה מכך הגבר נופל על גבי האישה, ונשאר כך למשך כמה רגעים בעוד שני הגברים הולכים משם. הסרטון מסתיים בכך שהגבר זז ממקומו לבסוף ומתיישב, המום, והשניים פשוט שוהים שם למשך כמה רגעים. 



לא ידוע האם מדובר באותו אירוע, אך במקביל עלה לכותרות סיפור מעצר על זוג שקיים יחסי מין בפארק ליד גן שעשועים, בוילקס בארה, פנסילבניה, לעיניהם של המוני הורים וילדיהם . על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, השניים, קייל מקלאור, בת 29, וז'קלין גטס, בת 31, תועדו בידי כמה מעדי הראיה בפארק קירבי בסמוך לגן שעשועים. לדברי המשטרה, בעת האירוע היו באזור מאות אנשים.  גטס ומקלאור צפויים לעמוד לדין לקראת חודש יולי, באשמת התערטלות בפומבי, חשיפה מגונה והתנהגות בלתי הולמת. 

על פי תצהירי בית המשפט, השניים נעצרו והודו במעשיהם רק בשל התיעוד המפליל שהיה ברשות התביעה. בימים אלו, האירוע מסעיר את תושבי האזור, כיוון שמדובר באתר פופולרי משפחתי, אליו מגיעים הורים וילדיהם. "זה משהו שאתה פשוט רוצה להוציא מהראש שלך, כי זה כמעט סוראליסטי, אבל העובדה שזה אמיתי, זה מפחיד", אמר טיילור גוזי, תשוב האזור לחדשות wnep.