המשטרה האזינה לזמרת מרגלית צנעני החל מזמן קצר לאחר שמטען החבלה התפוצץ ברכבה ובמשך תקופה לא מבוטלת, כך עולה ממסמכים שהגיעו לפני כשבועיים לידי עורך איתן סבג, פרקליטו של אבנר הררי, הנאשם במעורבות בהנחת המטען ברכבה של הזמרת.  מסתבר כי לאחר הגשת כתב האישום נגד הנאשמים בחודש מרץ, לא מיהרו במשטרה להעביר את כלל חומר החקירה לידי הסנגורים ומעיון בתיק של בית המשפט עולה כי לפני כחודש פנה עו"ד סבג לבית המשפט בבקשה להעביר לרשותו את כלל חומרי החקירה לפי הסעיף המופיע בחוק, לרבות הקלטות, עדויות וממצאים נוספים. 



אבנר הררי בבית המשפט. צילום: חן גלילי
אבנר הררי בבית המשפט. צילום: חן גלילי



לפני כשבועיים העבירה המשטרה חלק מהחומר האמור, וממנו עולה כי צנעני היתה תחת האזנה של צוות החקירה וזאת כמעט מיד לאחר שמסרה את עדותה הראשונה, שבה טענה כי אין לה אויבים ואינה יודעת במה מדובר. במשטרה ככל הנראה לא האמינו לגרסתה של הזמרת וייתכן שבשל הסתבכותה הקודמת עם אמרגנה לשעבר, החליטו להתחקות אחר שיחות הטלפון שלה, במהלכן קישרו בין הטמנת המטען לבין מחלוקת בינה לבין הררי, שנבעה מכך שלא השמיעה שיר שלו. 
 
גורמים המעורים בפרטים אומרים כי מדובר בחדירה לפרטיותה של מרגול במטרה להתחקות אחר ראיות. יחד עם זאת, הם מציינים כי היה על המשטרה לנסות להשיג את הראיות דרך חקירה ולא באמצעות האזנת סתר למתלוננת. "יש כאן מצב מתלונן שבו מתלונן מאבד את פרטיותו, כשמשטרה עוקבת אחריו מתוך רצון לפענח אירוע ולהשיג ראיות", אומרים הגורמים.