אם חשבתם שהמוסיקה הים תיכונית הגיעה לשיא השפל היצירתי, חישבו שנית: שקד קוממי, מהכוכבים הצעירים של הז'אנר, הרים היום (חמישי) את רף הטראש לרמות בלתי נתפסות בשירו החדש – "פיסטוק תות בננה". סינגל הרגאטון הים תיכוני בניחוח לטיני (שהפך למעוזם של הזמרים הים תיכוניים בשנה החולפת ונחרש יתר על המידה) שכתב והלחין קוממי (במילים השתתף אדיסו זמרו) בו הוא מוכיח, כי כשרון כתיבה הוא לא הצד החזק ביותר שלו.




בהתחשב בעובדה שבבלדות קולו של קוממי פחות במיטבו, ואת הצלחתו הוא זוקף לשירים הקצביים, הוא צריך לפצות על קולו הבינוני בשירי קאלט קצביים וסוחפים - כפי שעשה בשירים קודמים כ"בלי שקל בכיסים" או "יום בלי עבודה".

שקד קוממי. צילום: רמי זרנגר
שקד קוממי. צילום: רמי זרנגר


להיטיו הקודמים, על אף איכותם הנמוכה, הלמו היטב את קולו וסגנונו המוסיקלי המתקתק. בשיר הנוכחי, קוממי נשמע כמחקה בצורה מובהקת את הקולגות שלו משה פרץ ("קרמלה"), אגם בוחבוט ("ארטיק מסטיק") וכמובן סטטיק ובן אל ("טודו בום") ומנסה לרכב על הגל, מבלי שלמד קודם כל לגלוש.



קוממי הוא זמר חפלות מצוין, יודע לעשות שמח ויודע לסחוף את הקהל, אבל בחירת שירים לא מקוריים, לא יצירתיים ומלאי נופך חקייני – משאירים אותו ברמה הנמוכה של הזמרים בז'אנר, דווקא כשכמעט וטיפס לליגה של הגדולים. חבל.