מדי תקופה, סוחרי הסמים מנסים למצוא דרכים חדשות ויצירתיות להבריח סחורה ממקסיקו לארה"ב, אך נראה שהדרכים הללו לא מובילות לרומא אלא הישר לידיה של המשטרה. בינואר 2016 ניסו קרטלים להבריח באופן כושל מעל טון של מריחואנה בתוך "גזרים" מזויפים, בפברואר השנה ניסו להבריח מעל 2 טונות של מריחואנה במסווה לליים, ניסיון שנכשל גם הוא, השבוע החליטו סוחרים לנסות את מזלם ולהשתמש בחסות. כאמור, ניסיון שלא צלח אף הוא.

לאחרונה עצרו קצינים במשמר הגבול של דרום טקסס משלוח של כשני טון מריחואנה במסווה לחסה, שהיה עתיד להגיע אל תוך גבולות ארה"ב. ה"חסות", כך עולה מהדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, עוררו מיד את חשדם של הקצינים בגבול לארדו. הם שלחו את המשאית לבדיקה נוספת, ממנה עלה ש-5,754 חבילות ה"חסה" הכילו קרוב ל-2 טונות של מריחואנה.

"זוהי דוגמה לעבודה הקשה,לניסיון, ולמסירות של הקצינים שלנו במשמר הגבול", סיפר בהצהרה רשמית גרגורי אלווארז, מנהל משמר הגבול של נמל לארדו. "אני מברך את הקצינים בקידום המשימה של משמר הגבול והגנה על הציבור מפני סמים בלתי חוקיים". הסמים המסווים הגיעו אל הגשר הבינלאומי של לארדו-קולומביה במשאית, והופנו מיד לבדיקה נוספת בידי הקצינים, שחשו שמשהו אינה קשורה. בתוך ה"חסות" במשאית נמצאו כ-1681.467 ק"ג של מריחואנה, ושוויה הוערך בכ-741,186דולרים. הסחורה הועברה לאחר מכן לבדיקה מעמיקה יותר של המחלקה לביטחון המולדת של ארצות הברית.


via GIPHY

בפעם הבאה שאתם קונים ירקות בסופר, בדקו היטב האם מדובר בירקות אמיתיים או בסמים קלים. במידה וגיליתם כי אלו סמים קלים, קחו אותם לביתכם, גלגלו והדליקו. בהצלחה.