החום הכבד והשמש הקופחת לא פסחו גם על הגולשים ברשתות החברתיות, שדאגו היום (ראשון) להציף את הרשת במספר שמועות, חלקן משעשעות וחלקן סתם הזויות. במהלך היום הופצה שמועה ברשתות החברתיות, לפיה פרשן ערוץ 2 עמית סגל פוטר מחברת החדשות של הערוץ. הדיווח הכוזב הופץ ברשת הטוויטר, וציטט לכאורה ידיעה מפי עיתונאית הרשת טל שניידר, בעל הבלוג הפולטי המומלץ "הפלוג". מייד לאחר הדיווח הרשת הייתה כמרקחה, ותגובות רבות סחפו את הרשת, כאשר חלקן קראו לסגל להגיב בנושא. 



טל שניידר עצמה הגיבה לדיווחים בחשבון הטוויטר שלה והכחישה אותם כמובן מכל וכל: "נאלצת לצייץ את זה שוב: כל מי שמפיץ שטויות שקריות בשמי. תפסיקו. יש לי פה ומקלדת ואם אני יודעת משהו אני מתבטאת לבד". סגל עצמו, יש לציין כלל לא טרח להגיב, ואולי בצדק. 


 

כמו כן, במהלך היום פרצה שמועה עקשנית ברשת ובווטסאפ לפיה הקנס על שימוש בטלפון סלולרי בזמן הנהיגה יעלה ל-3,000 שקל ולרישום של שמונה נקודות, במשטרה ביטלו את הדברים בהודעה רשמית שהוציאו היום, בה נמסר כי "מדובר בידיעה שקרית". כמו כן, בגוף הביטחון ביקשו להבהיר כי גם הסעיף שפורסם, לפיו הרכב יושבת ל-30 יום במקרה שבו הנהג שנסע בו שוחח בטלפון, הינו שקרי.    



משטרת התנועה בכביש 31. הקנסות לא ישתנו. צילום: יהודה לחיאני
משטרת התנועה בכביש 31. הקנסות לא ישתנו. צילום: יהודה לחיאני



בהודעה נכתב גם כי "בידיעה השקרית שהופצה ברשת בימים האחרונים צוין גם כי שימוש בסלולרי, גם ברמזור, מהווה עבירה". בתגובה לכך, ביקשו להבהיר במשטרה כי "אם הרכב בתנועה לא ניתן להשתמש במכשיר הסלולרי. כמו כן, בעת עצירה מוחלטת, כל עוד אין הפרעה לתנועה, אין איסור על כך".



ואם זה לא מספיק, כוכבת הילדים הלוהטת לירון רביבו נפלה היום קורבן למתיחת רשת אכזרית. תמונה שלה בעירום חלקי רצה בסוף השבוע האחרון ברשתות החבריות, ובטח עורר סביבה בהלה והיסטריה גמורה, כשחברים ובני משפחה צפו בתמונה. אז לכל מי שנחשף לתמונה המדוברת מדובר בבדיחה מרושעת ולא מצחיקה ובתמונה לא מקורית שנערכה בפוטושופ שהלבישו את פניה של רביבו על גופה של חשפנית.