ישנן המון דרכים להתמודד עם משבר בנישואים, כמו למשל ללכת לטיפול זוגי, לנסות לנהל נישואים פתוחים, להתגרש או לרצוח את בני הזוג הבלתי רצויים ולהמשיך הלאה. אך הדרכים השגרתיות הללו אינן מתאימות לכל אחד, ויש מי שרוצים למצוא פתרון יצירתי משלהם, הזוי וביזארי ככל שיהיה. כאשר הנישואים של מסאיוקי אוזקי, 45, מטוקיו, עלו על שרטון, הוא החליט שהברירה היחידה שיש לו היא לבגוד. אומנם מדובר בתופעה נפוצה, אך בניגוד לגברים ונשים אחרים שבוגדים, אוזקי מצא עצמו ברומן ביזארי עם לא אחרת מאשר בובת המין שלו. למי שממהר לשפוט אותו על חסור הנאמנות, אוזקי טוען שמאיו, בובת המין הכי ריאליסטית אי פעם, היא אהבת חייו.



אהבה ממבט ראשון. אוזקי ומאיו. טוויטר
אהבה ממבט ראשון. אוזקי ומאיו. טוויטר


בשונה מגברים אחרים במצבו, אוזקי לא מנסה אפילו להסתיר את הרומן שלו, וחולק מיטה עם צעצוע הסיליקון הדמוי-אנושי שלו, תחת אותה קורת גג עם אשתו וביתו, שממש לא מרוצות מעניין. למעשה, ברגע שהכניס אוזקי את מאהבת הפלסטיק שלו הביתה, החלו מריבות בלתי פוסקות בין השלושה, מלבד מאיו, ששמרה על זכות השתיקה. לא ידוע כיצד יגמר המצב, אך כעת בני המשפחה הכריזו על הפסקת אש זמנית, אולי כדי שאוזקיו יוכל לקבל לסקופ בחדשות, ולזכות ל-15 דקות תהילה.

אוזקיו אומנם נראה כגבר חסר רגישות, שפשוט זורק מאהב, פלסטיק לתוך נישואיו, אך לדבריו היה מדובר בצעד נואש, לאחר התדרדרות במערכת היחסים עם אשתו. "אחרי שאשתי ילדה, הפסקנו לקיים יחסי מין וחשתי תחושה עמוקה של בדידות. אך ברגע שראיתי את מאיו באולם התצוגה, זו הייתה אהבה ממבט ראשון", סיפר אוזקי. "אשתי רתחה מזעם כשהבאתי את מאיו הביתה. בימים אלו היא משלימה עם זה, באי רצון".
 

אוזקי חי עם מאיו תחת אותה קורת גם עם בתו ואשתו. טוויטר
אוזקי חי עם מאיו תחת אותה קורת גם עם בתו ואשתו. טוויטר


אפשר להבין את בתו ואשתו של אוזקי, שוודאי חשות מבוכה ואף קנאה, שכן הוא משקיע המון תשומת לב וכסף בבובת הסיליקון שלו. למעשה, אוזקי לא מסתפק בהשתעשעות במחשכים, אלא מוציא את בובתו באופן קבוע לדיטים. מאחר שהיא אינה יכולה ללכת, כמובן, אוזקי תמיד לוקח את מאיו בכיסא גלגלים. במהלך הדייטים הקסומים הללו, אוזקי מלביש את מאיו בפאות, בגדים סקסיים ותכשיטים. לדבריו, לפחות כעת, יחסים עם בני אדם דוחים אותו."נשים יפניות הן קרות", סיפר. "הן מאוד אנוכיות. גברים רוצים מישהי שתקשיב להם ושלא תרטון עליהם כשהם מגיעים הביתה מהעבודה" על תכניותיו לעתיד עם מאיו סיפר אוזקי ש" אני אוהב אותה מאוד ורוצה להיות איתה לנצח. אני לא יכול לתאר לעצמי לחזור להיות עם מישהי אנושית. אני רוצה להיקבר איתה ולקחת אותה לגן עדן".

ויתר על אשתו בשבילה. סנג'י נאקאג'ימה ואהבת חייו
ויתר על אשתו בשבילה. סנג'י נאקאג'ימה ואהבת חייו


המקרה של אוזקי עלול להתפרש כנדיר, ובעיקר מוזר, אבל מסתבר שהוא לחלוטין לא לבד במערכה, ושמדובר בתופעה הולכת וגדלה ביפן. מעבר לכך, גם גברים וגם נשים ביפן מפנים עורף למסורת ולחיי נישואים ולתפקידים המגדריים המצופים מהם. במקום זאת, פונים רבים לבובות סיליקון ראליסטיות ברמה מחרידה. מדי שנה נמכרות כ-2,000 בובות כמו מאיו, במחיר המאוד לא זול של כ-5959.30 דולרים. הן מגיעות עם ראש ניתן להסתרה ואיברי מין ריאליסטיים. "הם נראים ממש אמיתים והמגע שלה הוא כמו של עור אנושי. יותר גברים קונים אותן כי הם חשים שהם באמת יכולים לקשר עם הבובות", סיפר הידו  טסוצ'יאה, מנכ"ל יצרנית הבובות Orient Industry.
 
הבן שלי קיבל אותה, הבת שלי לא". נאקאג'ימה  וסאורי. טוויטר
הבן שלי קיבל אותה, הבת שלי לא". נאקאג'ימה וסאורי. טוויטר
מעבר לשימושן בקרב גברים במשבר נישואים, בובות המין פופולריות בעיקר בקרב אנשים עם פטיש לבובות, אלמנים, נכים וכל כל מי שמעוניין להימנע משברון לב.  "בני אדם הם כל כך תובעניים. אנשים תמיד רוצים ממך משהו, כמו כסף או מחויבות. הלב שלי מפרפר כשאני בא הביתה ורואה את סאורי. היא לעולם לא תבגוד בי, היא גורמת לצרות שלי להיעלם. בניגוד לאזוקי", סיפר לקוח מרוצה אחר, סנג'י נאקאג'ימה, 62 על בובתו סאורי. אך בניגוד לאזוקי, בובת המין של סנג'י פירקה את המשפחה שלו, ואשתו אסרה עליו להכניס אותה הבית וגם ביתו לא שמחה על המאהבת המשונה שלו. "הבן שלי קיבל אותה, הבת שלי לא".

למרות הפירוק המשפחתי, נאקאג'ימה, איש העסקים מטוקיו, מסרב לוותר אהבת חייו. "אני לעולם לא אצא יותר עם אישה אמיתית- הן חסרות לב", סיפר. כעת, לאחר שנזרק, לפחות זמנית מהבית, נאקאג'ימה מתגורר בדירה קטנטנה עם סאורי ושתי בובות נוספות. לדבריו, אין סיכוי שהוא ואשתו יחזרו לחיות יחד. "אני לא אוכל לעשות אמבטיה עם סאורי, או להתכרבל איתה ולצפות בטלוויזיה. אני לא רוצה להרוס את מה שיש לי איתה". נאקאג'ימה סיפר שמדובר באהבת חייו, וש"לעולם לא אבגוד בה, אפילו לא עם זונה, כי בעיני היא אנושית".