"הפכו אותי למרכז העניינים, פתחו לי חזית מול זאב רווח ועשו ממני איזה שחקנית עלובה שמחפשת קאמבק. דחילק חצופים", אמרה היום (שלישי) חני נחמיאס בראיון לתכנית אנשים בערוץ 2. "היום כשחקנית מנוסה אני מבינה אותו ויכולה להתחבר לרצון שלו כבמאי להביא סצינה מטלטלת וקורעת", הסבירה והתייחסה לטענות שהועלו לפני כשבועיים, לפיהן עברה אונס בצעירותה במהלך הצילומים לסרט 'בובה' אותו ביים רווח. היא הוסיפה: "עובדה שאנחנו דנים בסצינה אחרי שלושים שנה. אכן היא הייתה קשה, נפצעת ברגל וביום שלמחרת לא יכולתי לתפקד".



נחמיאס אמרה כי "מדובר בסרט קולנוע, אני ילא יכולה לשמש פה לנשים שעברו אונס, השפלה וחבלות אמיתיות אז אל תצפו ממני לעשות את זה. אני צילמתי סצינת אונס בסרט וידעתי שבסוף מישהו יצעק קאט. אתם נורמלים? יש פה בכלל השוואה? ההשוואה למה שגילה אלמגור עברה במלכת הכביש?". לדבריה, זאת דמות אחרת, זאת חני לפני בלי סודות. "יש הבדל אדיר, איך את מעיזה לבקש ממני לדבר בתור נאנסת", תהתה, "שחקניות אתן מכירות את עצמכן אתן תחליטו אם לקחת בזה חלק או לא".





השחקנית סיפרה כי בעבר הוטרדה על ידי אדם מוכר. "אני יכולה לפתוח עכשיו את המלחמה הבאה שתהדהד בכותרות העיתונים חודש מעכשיו ואני בוחרת שלא", אמרה, "אחד האנשים שהתקשורת הכי עסקה בהם הטריד אותי ואני בוחרת שלא לדבר על זה כי הוא כבר חטף כל כך הרבה. קטעתי אותם בעדם באיבם". היא ציינה כי "לגבי אותו אדם שהזכרתי על סט של סרט אני אמרתי לו תפסיק פשוט תפסיק לא כדאי אז הוא הפסיק".