מסיבה לא ברורה, רבים האנשים שהחלום הרטוב שלהם הוא להתחתן, והם היו מעדיפים זאת אפילו על פני זכייה בלוטו, מגורים בחו"ל וקריירה משגשגת. מעבר לכך, יש אנשים שמוכנים להתחתן בכל מחיר, אפילו בסיטואציות הזויות למדי, וכאשר מדינה שלמה מתנגדת לאיחוד ביניהם, כולל משפחותיהם. לאחרונה, זוג עם פער גילאים של 55 שנים מאינדונזיה איחד לבבות בטקס נישואים, למרות שהדבר אסור על פי חוק במדינה.. 

 
השניים, סלאמאט ריאדי, קטין בן 16, ובחירת ליבו הפנסיונרית רוהאיה, 71, התחתנו בכפר מגוריהם קרנגנדה, לאחר דרך רצופת מכשולים שכללה מלחמה מול המדינה, הקהילה ומשפחותיהם. מנהל הקהילה בכפר, קוסווויו, סיפר לכלי תקשורת מקומיים שהזוג איים להתאבד אם לא יורשו להתחתן. "הם אמרו שהם רוצים להתאבד בגלל שהם לחלוטין מאוהבים, אז אם אחד מהם ימות, אז שניהם חייבים למות", אמר.
 


למרות שאמרו שהם מאוהבים, היו רבים שפקפקו בכך ואמרו שזו לא הסיבה שהם מתחתנים, למרות שהשניים עניים לחלוטין באותה מידה. יחד עם זאת, יתכן שהייתה לסביבה סיבה לחשוד, שכן משפחתו של ריאדי שילמה נדוניה למשפחתה של רוהאיה, בסך 200,000 רופי אינדונזי.

מבחינת החוק, אדם שרוצה להתחתן באינדונזיה חייב להיות מעל גיל 19, אך  השניים הצליחו להתחתן בשל פרצה בחוק שמאפשרת חתונה לפי הנורמות הדתיות של האינדיבידואל. בשל החוק הזה, הם ביצעו טקס חתונה מסוג 'ניקה סירי', כלומר נישואים שמוכרים על ידי הקהילה, אך לא בידי המדינה. החתונה נערכה בביתו של מנהיג הקהילה בכפר, ואישור החתונה ניתן מידיו ומידי אחיו של החתן.