לעלות על מטוס זו חוויה לא נעימה באופן כללי, גם כאשר הטיסה מתנהלת בצורה תקינה ואפילו מושלמת, ללא כל תקריות. והרי בכל זאת מדובר בגוף השוקל אלפי טונות, המחזיק עצמו קילומטרים רבים מעל פני הקרקע באופן מאוד לא טבעי. אם מוסיפים לזה תקלות טכניות, צוות דיילים לא סימפתי או נוסעים מופרעים התוצאה היא משהו שיכול להפוך לסרט אימה שיהיה בגדר שובר הקופות של הקיץ.



היום (רביעי) עלה לרשת סרטון מזעזע, שתיעד נוסע מופרע שהפך טיסה סטנדרטית ממוסקבה לאנטליה לטיסה מהגהנום. בסרטון, שתועד בטיסה של חברת Red Wings Airlines, נראה נוסע שיכור, מכוסה בדם, צועק ומתפרע, בעודו קשור ברגליו למושב שלו. בסרטון ניתן לראות ששאר הנוסעים, שכללו ילדים, היו במצוקה כתוצאה מהתנהגותו. מהדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, עולה כי הדם שירד מפניו היה שלו, והמשיך לנזול בעת צילום הסרטון. עם זאת, לא ידוע כיצד נפגע האיש, האם גרם זאת לעצמו, בכוונה או בשל תאונה, או האם זה נגרם בידי צוות המטוס או אחד הנוסעים. 


מהדיווחים בכלי התקשורת ברוסיה, עולה כי צוות המטוס ניסה להרגיע את הנוסע, אך כשהדבר לא עלה בידיהם הם נאלצו לקשור אותו, למען ביטחונו האישי וכן למען ביטחונם של שאר הנוסעים. כאשר המטוס נחת בטורקיה, בשדה התעופה כבר חיכו שוטרים על מנת לעצור את האיש ולקחת אותו לטיפול וחקירה.