ראש ארגון הפשע בן כהן, שניצל מחיסול אך איבד את רגליו בפיצוץ שאירע ברכבו, איים בתכניתם של גלעד שלמור וברהנו טגניה ב-103FM כי "קיבלתי מכה, ומי שצריך לשלם על כך יעשה זאת". הוא הוסיף: "אני מקווה שהמשטרה לא תמצא את האדם שעשה לי את זה, זה לא תפקידה לסגור 'חשבונות שמיים'. בנוסף, הוא טען כי חיסולו של עד המדינה טל קורקוס הינו "מעשה מבורך".



"יצאתי מהבית כמו בכל יום, המאבטח בדק את האוטו כמו בכל יום ויצאנו לכיוון גבעתיים, כשלפתע שמענו רעש רציני", שחזר כהן, שהוסיף: "ישר הבנתי מה קרה. אחרי שהתאוששתי שאלתי את אלכס המאבטח אם הוא מרגיש טוב, והוא אמר לי שהוא נפצע. שאלתי אדם נוסף שהיה ברכב אם הוא מרגיש טוב וביקשתי ממנו לפתוח את הדלת, יצאתי החוצה, שמתי חוסם עורקים ונסעתי לבית החולים כשאני בהכרה מלאה".





"באותו רגע הייתי מאד ממוקד. אלוהים רצה שאחיה וזה מה שקרה, אך הכל החל להראות אחרת בשניות. יש לי ילדה שחשובה לי מאד, והיא זקוקה לאבא חזק. אני לא מכיר בחיים שלי מקום להישבר, אני תמיד מסתכל קדימה ולא אחורה. יש לי את הכוחות. אינני יודע מי פוצץ לי את הרכב, וזה בכלל לא משנה. אני משאיר את הדברים הללו לקדוש ברוך הוא שיעשה את החשבון. קיבלתי מכה ומי צריך לשלם על כך ישלם".

עם זאת, הוא הדגיש כי עדיין יש מי שמעוניין לפגוע בו: "אני עדיין חושש שינסו להתנקש בי שוב, אם מישהו ניסה קיימת הסכנה שזה יקרה שוב. אנחנו לא ניתן לזה צ'אנס בפעם השנייה, צריך מזל וקצת שמירה של הקדוש ברוך הוא"

לדבריו, "אני לא חושב שחוקרים את הנושא, ולדעתי המשטרה מחכה לנס. אני מקווה שהיא לא תמצא את האדם שעשה לי את זה, אני לא רוצה שאף אחד יישב בבית סוהר. אני לא מאחל למשטרה להצליח בשום דבר. אם אדם צריך לשלם – הוא ישלם, אף אחד לא מינה את המשטרה לסגור 'חשבונות שמיים'".

כשנשאל על התמונה שלו מתקופת אשפוזו בבית החולים "איכילוב", שהופצה ברשת במהלך הטיפול בו, השיב: "אני עוד מתלבט אם לתבוע את בית החולים על כך. אתם הייתם רוצים שהתמונה שלכם תופץ ברשת ותגיע למשפחה ולילדות במצב כזה? הם צריכות לראות את הדבר הזה? איבדנו את הצפון. יש כאן משפחה, אנחנו לא חפצים, אלא בני אדם".

טל קורקוס ז"ל. "עשו דבר מבורך בחיסול שלו". צילום מסך
טל קורקוס ז"ל. "עשו דבר מבורך בחיסול שלו". צילום מסך


על החיסול של טל קורקוס, עד המדינה שנרצח בשבוע שעבר, אמר כי "אני חושב שעשו דבר מבורך בחיסול הזה. אני תומך בהוצאה להורג והכנסת אנשים שבוגדים במדינה לכל חייהם לבתי סוהר. אדם שבוגד בחבריו דינו מוות. אם אני חבר של מישהו ואני אוהב אותו, ואז אותו חבר שולח אותך למאסר של 15 שנים, אז הוא פושע בעצמו, ועליו לשלם על כך. עד מדינה שמוכר את החברים שלו ומכניס אותם לבית סוהר ומפריד את הילדים מההורים שלהם דינו דין מוות".

על מעצרו בשנת 2016, בטענה כי תקף מינית נערה במסיבת השחרור שלו מבית החולים, אמר: "לא היה שום אונס. הייתה נשיקה ללא רשות ואני לוקח עליה אחריות. טעיתי וביקשתי באותו הרגע סליחה. המשטרה עשתה מזה 'פיל'. זה נגמר בחדרי חדרים מראש, אך חיפשו לעשות כותרות. יצרו פערים מאד גדולים בין התדמית שלי למי שאני באמת".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן