הותר לפרסום: בית המשפט השלום בתל אביב קבע כי בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ', יוכל לשוחח עם בנו, אור, בעצמו דירקטור בבזק וביס, רק בנושאי חברת יורוקום שבבעלותו והחברות הבנות שלה, למעט בזק, ורק בנוכחות עורך דין. 

עוד נקבע כי אלוביץ' הבן יורחק מישיבות הדירקטוריון של יס ולא יוכל לשוחח עם מי מעובדי החברה במשך 30 יום. הוא כן יוכל להמשיך להשתתף בישיבות הדירקטוריון של בזק, אם כי באמצעות הטלפון בלבד, ובתנאי שסדר היום של הישיבות והקלטותיהן יועברו לרשות לניירות ערך. 
הצדדים הסכימו כי הוא יוכל לשוחח עם רעייתו, אורנה, שגם היא דירקטורית בשתי החברות, אך לא על נושאים הקשורים לחקירה. כמו כן, הוצא נגד אלוביץ' הבן צו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 90 יום.  

כזכור, שאול אלוביץ' ובנו, כמו גם מנכ"ל יס, רון אילון, וסמנכ"ל הכספים של החברה, מיכאל ניימן, חשודים עבירות מרמה והפרת אמונים, עבירות מנהלים בתאגיד, קבלת דבר במרמה, שיבוש הליכי משפט ועבירות דיווח. החשדות נוגעים להטיית השווי הכלכלי בעסקת רכישת אחזקות הפרטיות של אלוביץ ביס (דרך יורוקום הפרטת שבבעלותו, י.ש) על ידי חברת בזק, שנמצאת בשליטתו, אך לא בבעלותו המלאה.

היועץ המשפטי של הרשות, עו"ד ערן שחם שביט, טען אז, שקודם לעסקה בוצעו פעולות מלאכותיות שונות, שהשפיעו על הדוחות הכספיים של בזק, שדווחו ופורסמו בסופו של דבר בצורה מטעה למשקיעים. לטענת הרשות, אלוביץ' פעל בניגוד עניינים בהיותו משני עברי המתרס (הן בבזק והן ביורוקום, י.ש). לדברי בא כוחה של הרשות מדובר בחשדות חמורים. החקירה נמצאת בראשית הדרך ורשימת החשודים ארוכה. בכוונת הרשות לרדת לחקר האמת, הוסיף.