מקרה יוצא דופן מתברר בימים אלו בבית המשפט ובבית הדין הרבני, שעיקרו בגידה לכאורה של אישה בבעלה וחשיפתה לכאורה בדרכים מתוחכמות שלא יביישו סרט מתח הוליוודי. הבעל והאישה הם רופאים תושבי הצפון - הגבר הוא מנתח בכיר ורעייתו רופאת ילדים. על פי הפרוטוקולים בבית הדין עולה כי הרעיה, באמצעות פרקליטתה, עו"ד שרין  סולן, טענה בתצהיר שהעבירה לבית המשפט כי בעלה הצליח להערים עליה כשבמהלך שנת הלילה "הניח את אצבע ידה הימנית על הטלפון הנייד, פרץ בדרך זו את המכשיר שלה ושכפל את כל ההתכתבויות, כולל צילומים פרטיים עם לקוחותיה הפרטיים. הבעל, מצדו, טען כי הוא שכפל "רק" את ההתכתבות ואת התמונות של רעייתו עם המאהב שלה לכאורה.

בני הזוג חיו ביחד כמעט 20 שנה. בשלב מסוים, עקב היעדרויות תכופות מביתם, החל הבעל לחשוד כי אשתו מנהלת רומן. "החשד עלה אצלי כבר לפני כמה שנים, אבל לא הייתה לי שום דרך להוכיח את זה", יטען הבעל מאוחר יותר. הפתרון היחידי שמצא הבעל הספקן כדי לאשש את חשדותיו היה להיכנס לתכתובת הוואטסאפ של רעייתו. 

עו"ד שרין סולן. "הוצאת התכתובת בעורמה היא עבירה פלילית"
עו"ד שרין סולן. "הוצאת התכתובת בעורמה היא עבירה פלילית"


על מנת לעשות זאת, היה עליו להשיג את טביעת האצבע שלה שבאמצעותה יוכל לגשת לנתונים בטלפון הנייד שלה. לטענת הרעיה, בעלה סימם אותה בכדורי שינה, וכשישנה נטל את ידה והניח את אצבעה על הטלפון הנייד. הבעל הכחיש טענה זו ואמר כי רעייתו פשוט ישנה שינה עמוקה, "ויעידו על כך ילדיה".

עו"ד סולן טענה בבית המשפט כי נטילת תכתובת הוואטסאפ מהמכשיר של האישה בעורמה "מהווה עבירה פלילית, ולכן הראיה הזו אמורה להידחות". הרעיה צפויה לטעון בבית הדין הרבני כי היא לא בגדה בבעלה וגם לא ניהלה שום קשר רומנטי עם גבר אחר. עוד הבהירה הרעיה כי הוא עומדת לפנות למשטרה ולטעון כי בעלה הרופא סימם אותה בסם הרדמה כלשהו שנטל כנראה ללא רשות ממקום עבודתו. 


לאחרונה ביקש הבעל להגיע לפשרה בתיק הסבוך, אולם עו"ד סולן מדגישה כי מרשתה ממתינה כעת לראות האם בעלה ימשוך את תביעתו בבית הדין וישמיד את כל חומר התכתבות והצילומים שהוא מחזיק שלא כחוק, ורק אז תתקבל החלטה אם להתפשר או לאו.