מי ניסה לאיים הלילה על העבריין בן כהן ולשלוח אליו מסר חד משמעי? אלמוני ירה הלילה (ראשון) קליע לעבר חלון בקומה הרביעית בבניין מגדלי נאמן בצפון תל אביב באותו בניין בו מתגורר העבריין בן כהן. עם זאת, הקליע לא חדר אל תוך דירת המשפחה ולא פגע באיש, אך נזק נגרם לחלון הבית. "זה היה יכול להסתיים באסון אם הקליע הזה היה חודר פנימה" מספר גורם המעורה בפרטים.



למקום הוזנקו כוחות משטרה גדולים ואנשי החבלה של מחוז תל אביב אשר סגרו את הזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. מהמשטרה נמסר כי החקירה בנושא היא בראשיתה.



כזכור, לפני כשנה וחצי בינואר 2016 נפצע כהן באורח קשה מפיצוץ מטען גדול ברכבו ואיבד את שתי רגליו. בסוף השבוע התראיין העבריין בפעם הראשונה לרדיו 103FM, אז הוא סיפר כי הוא לא מחפש נקמה והוסיף כי "מי שפגע בו ישלם על כך".  כהן היה פעיל בעברו בעולם הכדורגל של הפועל רמת גן ומאוחר יותר עמד במרכזו של הסכם רכישת מועדון כדורגל גדול יותר. כהן, המוכר בעולם העברייני כאיש חזק מאד פיזית, נהג להסתובב ללא שמירה סביבו עד לחודשים האחרונים אז הצמיד אליו מאבטח.



בשנת 2009 הוא נעצר בחשד להשלכת הרימונים על סוכנות סובארו ברחוב המסגר בתל אביב ובשנת 2013 נחשד בהעלמת 300 מאות מיליוני שקלים ולאחרונה שוחרר ממעצר קצר. כמו כן, בחודש אפריל האחרון שורבב שמו לאירוע במהלכו בוצע ניסיון לחיסולו של קרוב משפחתו איציק כהן, בפיצוץ רכב בסמוך לביתו ברחוב הפלמ"ח בגבעתיים.



רכבו של כהן לאחר ניסיון החיסול. צילום: פלאש 90
רכבו של כהן לאחר ניסיון החיסול. צילום: פלאש 90