זה לא סוד שאלכוהול גורם לאנשים לעשות שטויות, הוא משחרר עכבות, פוגע ביכולת השיפוט ותחת השפעתו אנשים עלולים לעשות דברים שלא היו עושים בעודם פיקחים. כנראה שכל עוד אותם מעשים הם רק מאוד מביכים זה בסדר, הבעיה מתחילה כאשר אנשים תחת השפעה מסכנים את חייהם וחייהם של אחרים. המקרה שהתרחש לאחרונה בלואיזיאנה הוא שילוב מביך של כל הגורמים הללו, אך המעורבות בו כנראה לא יזכרו אותו כי היו שיכורות מידי.

אישה אחת מהעיר סלידל, לואיזיאנה, נעצרה לאחרונה על נהיגה בשכרות, בזמן שהגיעה לתחנת משטרה כדי לשחרר בערבות את חברתה, שנעצרה גם היא על נהיגה בשכרות. תגובתה המושלמת והמדויקת של משטרת סלידל הייתה: "אנחנו לא יכולים להמציא דברים כאלו". המילים האלו נכתבו במסגרת פוסט שהעלו בתחנת המשטרה, שם בחרו, שלא במפתיע לדווח לעוקבים שלהם על האירוע ההזוי הזה.


על פי הדיווח, שוטרי התחנה הבחינו בשעות הלילה במכונית "מלאה בשיכורות", ועצרו את הנהגת על נהיגה תחת השפעת אלכוהול. שאר הנוסעות, שהיו שפוכות לחלוטין, נאלצו לחזור הביתה במונית. אך אחת הנוסעות החליטה לקחת את העיניים לידיים, וזה לא נגמר טוב. על פי ה-NewYorkPost, כשעה לאחר שהוחזרה לביתה במונית, אחת הנשים חזרה לקחת את הרכב - שלדברי השוטרים אוחסן במגרש חניה מאובטח - ונהגה שיכורה אל תחנת המשטרה כדי לשחרר את חברתה בערבות. האישה נעצרה, אך מהמשטרה לא נמסר האם המעצר היה בזמן שנהגה או כאשר הגיעה לתחנה. 

via GIPHY

"במקום לשחרר את חברתה בערבות, היא הצטרפה אליה בתא המאסר", נכתב בפוסט המשעשע של משטרת סלידל. "הלקח של היום - אל תיסעו שיכורים לתחנת משטרה במטרה לשחרר בערבות חבר שיכור!".