בנימין נתניהו הולך בדרכו של טראמפ ותוקף את תעשיית "הפייק ניוז" ברשתות החברתיות כשפרסם הערב (חמישי) פוסט חריף בחשבון הפייסבוק שלו, בו מוצגים כלי התקשורת המרכזיים בישראל כ"פייק ניוז". זאת על רקע החקירות האחרונות ששמו נקשר אליהן. בפוסט העלה נתניהו האשמות קשות כלפי המדיה כשאמר: "מדביקים תמונה של ראש הממשלה על כותרות מפוצצות עם האשמות חסרות בסיס ומצפים ששטיפת המוח תעשה את העבודה על דעת הקהל.  


ראש הממשלה הוסיף והאשים את התקשורת בכך שהיא גרמה לו לאבד את השלטון לאהוד ברק לפני כ-18 שנים. "בעבר זה אכן הצליח להם כשקיבלנו את ברק ב-1999 עם ״שחר של יום חדש״ ואוטובוסים מתפוצצים בכל שני וחמישי. לצערם בימינו זה כבר לא הולך להם, מפני שלעם ישראל יש פתחון פה להגיד את דעתו ואת האמת - ולחשוף את שקריהם באמצעות הרשתות החברתיות", תקף..
סרטון שדונלד טראמפ העלה לטוויטר בו הוא נראה מכה דמות עם לוגו של cnn

נתניהו זימן היום בצהריים ללשכתו מספר שרים וחברי כנסת מקורבים מהליכוד לתדרוך והתייעצות על רקע האירועים האחרונים. מי שהשתתף בפגישה היו השרים והח"כים מירי רגב, צחי הנגבי, אופיר אקוניס, איוב קרא, דוד ביטן, מיקי זוהר, יואב קיש ואמיר אוחנה. ההתייעצות נקבעה לאור הפרסומים האחרונים בנוגע לפרשת הצוללות ודוח מבקר המדינה.

נתניהו ביקש מהשרים והח"כים להתגייס למאמץ תקשורתי כדי להדוף את הקמפיין הפוליטי המתוזמר נגדו, לדבריו, לפגוע בשלטון הליכוד. לדבריו, יש לו את כל ההוכחות החותכות לכך וציטט מתוך דוח המבקר קטעים המוכיחים לדבריו את טיעוניו.

הוא ביקש להתראיין בתקשורת ולהציג את העמדה "לנוכח ההתקפות על ממשלת הליכוד ועליו בנושא דוח המבקר". בפגישה הוא הקריא לח"כים ולשרים ציטוטים מתוך דוח המבקר, זאת כדי שישתמשו בהם.

עמיתו האמריקאי של נתניהו, הנשיא טראמפ, הלך כמה צעדים רחוק יותר כאשר העלה ציוץ לפני כשבועיים בו נראה סרטון שלו מהעבר, בן כ-30 שניות, מהתקופה בה לקח חלק בתחרויות אגרוף של ה-WWE, (מהצד כמובן ולא כמתחרה). בסרטון הוא נראה מכה נמרצות במכות אגרוף דמות עליה הולבש לוגו של רשת CNN, אותה הוא מכנה "רשת ההונאה". בנוסף, הנשיא צייץ מחדש את הסרטון בחשבון הרשמי של נשיא ארצות הברית.