שלושים שנה עברו מאז הלך לעולמו מלך הזמר המזרחי זוהר ארגוב, אך מורשתו נמשכת. השחקן והיוצר אוהד יהודאי, שהוא גם מעריץ גדול, הוציא היום (ראשון) שני שירים מתוך אלבום מחווה מיוחד לרגל יום הולדתו ה-62 של זוהר ארגוב, המבוסס על שיריו הגדולים של הזמר המיתולוגי וצפוי לצאת באוגוסט.

הפרוייקט, שנקרא "פרוייקט זוהר", משלב בין מוזיקת פופ אלקטרונית לשיריו של ארגוב, נותן אינטרפרטציה שונה ומיוחדת לשירים שהפכו קלאסיקות ים תיכוניות ומוכיח כי לשירים אין "עדה" או גטו תרבותי. על פי יהודאי, הסברה הרווחת בקרב מוזיקאים רבים היא כי לכל זמר ניתן לתפור שיר המתאים למידותיו. זה נכון לרוב, אולם במקרה של ארגוב: היה זה זהר שתפר את עצמו לשירים והפך אותם לחלק ממנו, גם כשלא הוא שר אותם במקור (כאלבומיו הראשונים שמרביתם התבססו על קאברים).

לדעתו של יהודאי, זהר ארגוב ייצג את הישראלי המודרני: גבר גבר שיכול גם להיות רגיש ולא חושש לחשוף עצמו ורגשותיו בשיריו, מחובר לשורשיו ולמולדת ומעל הכל - גאה להיות ישראלי. כל זה הפך אותו לאדם ולמודל חיקוי לדורות שלמים, שהעריצו אותו למרות שחייו לא היו אידיאלים או חיוביים בהכרח ועל אף מותו הטרגי בגיל 32 בלבד.