מאז החל האדם להגדיר מערכות יחסים מורכבות ולסמן טריטוריה על בני זוגו, החלה גם ההגדרה של בגידה. מאחר ומדובר בתופעה נפוצה למדי, הפכנו ממש מומחים לזיהוי בוגדים ברמה האישית, ומבחינה מדעית, כאשר נעשו סקרים ומחקרים רבים בנושא, שאמורים לעזור לנו לזהות אם מישהו בוגד בנו. לאחרונה עלה לרשת מקבץ מחקרים שבדק אחת ולמתמיד אילו גברים יהיו בעלי נטייה גבוה יותר לבגוד. התוצאות לפניכם.


גברים גבוהים

על פי מחקר של אתר הבגידות הבריטי Illicit Encounters מ-2014, גברים גבוהים נמצאו כבעלי נטייה רבה יותר לבגוד בבנות זוגם. גברים שגובהם היה מעל 1.77 נמצאו כבעלי סיכוי גבוה פי 2 לבגוד בנשים שלהם, מאשר גברים מתחת לגובה זה. לדעת החוקרים הסיבה לכך היא שאותם גברים הם בעלי בטחון עצמי גבוה יותר, כי הם חושבים שנשים מעדיפות גברים גבוהים.
 
גברים בגילאים 29,39,49
הרבה דברים קורים לגברים שמחליפים קידומת, וזה לא תמיד לטובה. מחקר מ-2015 של Proceedings of the Natural Academy of Sciences, מצא כי גברים נוטים יותר לחפש משמעות כאשר הם נמצאים לקראת עשור חדש בחייהם. זה כולל בין היתר בגידות ורומנים.

גברים שמחליפים קידומת נוטים יותר לבגוד. אינגאימג
גברים שמחליפים קידומת נוטים יותר לבגוד. אינגאימג

גברים שמשחקים בספורט קבוצתי
עדיין לא נעשה מחקר לגבי גברים שאוהדים ספורט קבוצתי, אבל אלו שמשתתפים בו נחשבים כבעלי סיכוי גבוה להיות לא נאמנים לבנות הזוג שלהם. מחקר שנערך לאחרונה בידי האתר golfsupport.com מצא כי גברים שמשתתפים בספורט קבוצתי נוטים יותר להשתמש באימון כמסווה לניהול רומנים, בעיקר שחקני רוגבי. אם זאת, אולי כדאי לקחת את המחקר בערבון מוגבל שכן הוא נעשה בידי אתר שמעודד עיסוק בגולף, ספורט שלא מחייב אנשים נוספים כדי לשחק בו.
גברים עם שיער פנים
היפסטרים זה דבר נפלא, ובעיקר נחמד לראות גברים מזוקנים ומלאי קעקועים מנסים לעטות על עצמם ארשת קשוחה. אך אם להאמין לסקר שנערך בידי the Eva video social network, אותם גברים, עם שיער פנים כמו זקן או שפם נמצאו כבעלי סיכוי גבוה יותר לבגוד. משום מה הסקר מצא שהם גם בעלי סיכוי גבוה לגנוב. אולי הם מחביאים את מה שגנבו בזקן?

נשים, היזהרו מהיפסטרים. אינגאימג
נשים, היזהרו מהיפסטרים. אינגאימג
גברים עם קעקועים
אנחנו חיים בעידן בו לעשות קעקוע זה כבר לא סמל לקשיחות, ואפילו סבתות יכולות לקעקע על עצמן בגוניות או כל פרח אחר שרק ירצו. אך לפחות חלק מהאסוציאציה סביב קעקועים נכונה, לפחות לפי לאתר הבגידות victoria milan. בסקר שערך האתר בו נשאלו מעל 3 מיליון משתמשים מ-15 מדינות בעולם, נמצא כי בעלי קעקועים היו בעלי סיכוי רב יותר לבגוד.
 
משתמשי טוויטר
בימינו, אין כמעט אדם שאין לו חשבון טוויטר, אמנם הוא רווח בעיקר בחו"ל, אך גם בארץ מנסים להדביק את הקצב. מדובר באפילקציה ואתר נהדרים, שמרכזים חדשות מהעולם בזמן אמת ומאפשרים לנו להישאר מעודכנים. אך לצד היתרונות הרבים שלו יש לו גם צד אפל. על פי מחקר של אוניברסיטת מיזורי, נמצאה התאמה בין הזמן שמישהו מבלה בגלישה בטוויטר והסיכוי שהוא יבגוד. כלומר, ככל שאנשים משתמשים יותר בטוויטר כך גדלים הסיכויים שלהם להיות לא נאמנים לבנות זוגם. 
 
משתמשי טוויטר נוטים לבגוד. אינגאימג
משתמשי טוויטר נוטים לבגוד. אינגאימג

עכשיו רק צריך לבצע מחקרים על הנשים שבוגדות הכי הרבה.