הזמנת פיצה היא פעולה מאוד פשוטה,שאין אדם שלא מסוגל לבצע אותה. כמובן, כל עוד לא מדובר בהורים ובהזמנה מאפליקציה. הורים הם דבר מדהים, אך כשזה נוגע לטכנולוגיה, הם נוטים להסתבך. כך קרה לאחרונה לאימא אחת מארה"ב, שנאלצה להתמודד עם התהליך ונכשלה בגדול. האם, שרצתה לפנק את ילדיה, השתמשה באפליקציה של דומינו'ס פיצה בפעם הראשונה בחייה, ומי שהזמין יודע שמדובר באפליקציה שמאפשרת לבחור כל חלקיק בפיצה, עד הפרט האחרון. לצערה ולשמחתנו, התוצאה העגומה הועלתה לטוויטר על ידי בנה. 



אילו רק היה ליד האמא אדם שימנע ממנה להזמין את הפיצה ללא הטעות הזאת, הזוועה הזו הייתה יכולה להימנע. יחד עם זאת, עדיין יתכן שהפיצה נאכלה והייתה מעין בצק טעים עם נקניק, אך אין על כך פרטים נכון לעכשיו...



הפיצה הכושלת בעולם. טוויטר
הפיצה הכושלת בעולם. טוויטר




אך לא הכל כפי שהוא נראה מסתבר. בין התגובות, אחד המשתמשים הציע הסבר להצעה הכושלת ואמר שמדובר בכלל בהטרלה: "האפליקציה מוסיפה גבינה ורוטב כברירת מחדל. צריך ללחוץ על 4 מקומות כדי להסיר אותם", כתב המשתמש. בין אם מדובר בהטרלה ובין אם לא, זה עדיין סיפור די משעשע חייבים להודות בכך.  




זו כמובן לא הפעם הראשונה וגם לא האחרונה שהועלתה לרשת הזמנה ממש מזעזעת של פיצה, ויש רבים שנזכרו בעיקר הזמנה אחת הזויה, שהתרחשה לפני כמעט עשור. מסתבר שיש גרוע יותר מפיצה בלי רוטב ובלי גבינה - פיצה עם שאריות כדורי בשר.