פיצול ערוץ 2 לשני ערוצים ממשיך להראות את אותותיו במפת הטלוויזיה בישראל: טל ברמן יגיש את התכנית "צינור לילה", כשבועיים לאחר שהעיתונאי גיא לרר הודיע כי הוא עוזב את התכנית. כיום טל מגיש את תכנית הבוקר של 99FM יחד עם אביעד קיסוס, ואת התוכנית "מגרש פתוח" בערוץ הספורט, אותה יפסיק להגיש לטובת התפקיד החדש.



טל ברמן, שירת בתחנה הצבאית גלי צה"ל, עם שחרורו הגיש את שעשועון הילדים "הוגו", בערוץ הילדים. בשנת 1997 הגיש את התוכנית "פרפר לילה", בהמשך החל הגיש תוכניות בתחום הספורט, ביניהן "סטנגה", ו"שערים ללא הפסקה", במשך קריירה הטלוויזיונית שלו הגיש תוכניות בערוץ 2, ערוץ 10, בערוץ הראשון, ערוץ הספורט.



כזכור, גיא לרר יעזוב את ערוץ 10 לאחר 12 שנות שידורים. הוא נמצא במגעים עם הזכיינית רשת, להגשת תוכנית חדשה, וזאת כיוון שהמותר "צינור לילה" יישאר בידי ערוץ 10. המגעים מתנהלים בהמשך לפיצול הקרב של ערוץ 2, בנובמבר הקרוב, לשני ערוצים, ולמעבר הזכייניות לשבעה ימי שידור. על פי הדיווחים, לרר עוזב את הערוץ עקב סירוב ההנהלה להגדיל את תקציב התכנית, מה שיוביל לסיום ההתקשרות ביניהם.



מערוץ 10 נמסר: טל ברמן הוא כישרון גדול ואנחנו שמחים מאד על הצטרפתו לערוץ ולרצועה היומית המצליחה "הצינור"

מערוץ הספורט נמסר: אנו מודים לטל ובטוחים בהצלחתו כמגיש הצינור. 

מייצוג 1, המייצגת את ברמן נמסר נמסר: אנחנו מבכרכים את ערוץ 10 ואת טל ברמן על שיתוף פעולה. אנחנו יודעים ש"הצינור" הופקדה בידיים הטובות ביותר. טל אושיית טלוויזיה ורדיו שלאורך השנים הגיש תוכניות בטלווזיה האחרונה שבהן "מגרש פתוח" בערוץ הספורט. מאזיני הרדיו ימשיכו להנות מהתכנית באקו 99 מדי בוקר.