מכירים את זה שאתם באים לעזור, אבל בסופו של דבר חוטפים? אז זה בדיוק מה שקרה לסטיב ורשור, עובר אורח שנקלע לסיטואציה לא נעימה בעליל, כשניסה לעזור לגבר וכלבו שהותקפו בידי חתול בר באנת'ם אריזונה, אך הותקף גם הוא. האירוע תועד הועלה לרשת והפך ויראלי ברשתות החברתיות ואתרי החדשות. על פי foxnew, בזמן התקיפה הגבר היה בטיול עם כלבו, רועה גרמני, כשלפתע חתול הבר הגיח מאחוריהם והחל לרוץ לעברם. בעל החיים תקף זינק על הכלב ותקף אותו, בעוד הבעלים שלו ניסה לעזור לחלץ אותו. עובר אורח, בשם סטיב ורשור, שבמקרה נסע באזור עצר ונחלץ לעזרתם, ניסה להלחם בחתול הבר ונפצע.



"להלחם בו בידיים חשופות כנראה לא הייתה ההחלטה הטוב ביותר", הודה ורשור, לאחר שהבין כי בעל החיים היה נגוע בכלבת. הוא סיפר לחדשות ה-insideedition שהוא בדיוק היה בדרכו לקנות עיתון כאשר ראה את חתול הבר תוקף אדם וכלב. הוא מיד עצר, יצא מרכבו ורץ לעברם. "הייתי עם כפכפי אצבע אז לא יכולתי לבעוט בחתול הבר, אז פשוט התחלתי לחבוט בו שוב ושוב, בניסיון להוריד אותו מהכלב". אך החתול לא שחרר את אחיזתו ואף החל לתקוף את הכלב בפניו. ברגע זה, החליט ורשור לתפוס באחת מכפות רגליו של החתול, מה שאכן עזר להוריד אתו מן הכלב.





לצערו של ורשור, חתול הבר החל לתקוף אותו ואף נשך אותו באחת מידיו. לאחר מספר רגעים של מאבק, ורשור הצליח להשתחרר מאחיזתו של חתול הבר שברח משם והתחבא בקרבת מקום. הוא נורה בהמשך בידי גורם רשמי ונתיחה שלאחר המוות אישרה כי בעל החיים היה נגוע במחלה. ורשור סבל כתוצאה מהתקיפה מאגודל שבור, חתכים עמוקים בידו האחת ושריטות בשנייה, הוא קיבל טיפול רפואי עבור פציעותיו וכן טיפול עבור כלבת.

למרות התקיפה הקשה, גומרים רשמיים הבהירו כי לרוב חתולי בר אינם מהווים איום לבני אדם וכלביהם, אך כל זה משתנה כאשר הם חולים, מרגישים מאוימים, או מגנים על הצאצאים או הטריטוריה שלהם.