פסטיבל "אנימיקס" הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה יוצא לדרך בפעם ה־17 ומבטיח רפרטואר עשיר ביותר: מחווה מאוירת ליהודה אטלס החוגג יום הולדת 80; מחווה בהנחיית ליאון רוזנברג לסדרה "זבנג" של אורי פינק במלאת לה 30; קונצרט משירי האהבה של ז'אק ברל, בליווי אנימציות בביצוע בני פורת.

התערוכה "שפיץ ירושלים" – ירושלים בעיני הקריקטוריסטים; דונלד טראמפ על הכוונת – מקבץ אנימציות סאטיריות על נשיא ארצות הברית ותערוכת קריקטוריסטים על דמותו של השריף הג'ינגי; "המיטב של אנסי 2017" – מפניני פסטיבל האנימציה הגדול לילדים; סרטי אנימציה חדשים מהעולם; "איך עשינו את המוות לים המלח" – הרצאה מאוירת של נוסקו; "הקשר הבלגי – קישקה וקמינסקי".


פסטיבל "אנימיקס" 2015


"אסיף 2017" – החגיגה השנתית של האנימציה הישראלית: הקרנות מפגשים ותחרות נושאת פרסים; "במחנה מקוצר" – אירוע מיוחד סביב העיתון "במחנה" שנסגר לפני חודשיים, בהנחיית צחי פרבר ואסף חנוכה; מפגש מיוחד עם חנוך פיבן בהנחייתו של פרופ' רפי מן; "מקדונלד'ס" - תערוכת איגוד הקריקטוריסטים הישראלים על דונלד טראמפ; מה הסיפור של וונדר וומן וקפטן תחתונים – מיכל פז וניצר מור. יקיר הפסטיבל: הקריקטוריסט והמאייר עמוס אלנבוגן.

פרטים באתר "אנימיקס": www.animixfest.co.il ובאתר סינמטק תל אביב, 8־12 באוגוסט, סינמטק תל אביב