איתי אוריון פרמדיק מד"א שהיה בזירת הפיגוע הקשה בחלמיש סיפר הבוקר (שבת) בראיון בגלצ על המראות הקשים בזירה. "בשעה 22:26 הגענו לזירה מזעזעת שהיו בה סימני אלימות קשים בכל הבית", אמר, "כשהגענו ראינו שלושה פצועים מחוסרי הכרה והתחלנו בביצוע פעולות החייאה, והמחבל שכב מנוטרל במטבח במצב קשה ומעורפל הכרה".



הפרמדיק ציין כי "בנוסף לשלוש הפצועים באורח אנוש, שנאלצנו לקבוע את מותם כעבור חצי שעה, היתה פצועה נוספת במצב בינוני שפונתה לבית החולים שערי צדק במצב יציב". הוא הוסיף: "עלינו לקומה השנייה וראינו באחד החדרים אישה עם חמישה ילדים, מצבם היה טוב".



לדבריו, שאר האנשים שהיו בבית באותו הזמן היו בהלם. "הם לא היו מודעים למה שקורה סביבם וסיפרו כי מחבל נכנס לבית והחל לדקור את יושביו", סיפר, "אנחנו עדיין מטולטלים מהאירוע, זה אחד מהאירועים הקשים ביותר שהייתי בהם".



כזכור, אמש נרצחו שלושה ישראלים לאחר שמחבל חדר לביתם ופצע אותם בדקירות סכין. הנרצחים הם סב המשפחה, כבן 70 ובנו וביתו בני ה-30. אשתו של הסב, בת 68, פונתה במצב בינוני-קשה לבית החולים "שערי צדק" בירושלים. מסוק צבאי הוזנק למקום. ידוע כי המחבל נורה ונוטרל, והוא ככל הנראה נמצא בידי כוחות צה"ל.