גלי החום של חודש יולי לא נפסקים. בימים שני ושלישי צפוי גל חום נוסף ויהיה חם מהרגיל. החזאית התורנית בשירות המטאורולוגי בבית דגן עליסה רזי מסרה שבסוף השבוע הטמפרטורות היו ממוצעות לעונה. גם היום לא צפוי שינוי ניכר במידות החום. בירושלים צפויות 32 מעלות, בתל אביב 30, בחיפה 29, בבאר שבע 35 ובאילת 41. מחר צפוי גל החום לחזור, ותחול עלייה קלה במידות החום.



מגמת העלייה בטמפרטורות תימשך גם ביום שלישי, אז כבר יהיה חם מהרגיל ברוב האזורים בארץ. בירושלים צפויות 34 מעלות, בתל אביב ובחיפה 31, בבאר שבע 27 ובאילת 42. ביום רביעי ימשיך להיות חם מהרגיל ולא צפויה הקלה במידות החום.



מזג האוויר החם לא הרתיע מטיילים במדבר יהודה. כוחות מיחידת חילוץ מגילות במחוז ש"י הוזנקו ביום שישי בעקבות דיווח על מטיילת שהתייבשה באחד מהמפלים בנחל טור.



האישה טיילה עם קבוצה של ארבעה אנשים נוספים, והם נאלצו להפסיק את המסע. היא חולצה מהמקום ופונתה במצב קל לבית החולים שערי צדק בירושלים.



לאחר תום עונת המדוזות, חופי הרחצה הפכו אתמול ליעד מבוקש, והמוני מתרחצים פקדו את החופים. רשות הטבע והגנים סגרה לפני הצהריים את גן לאומי חוף פלמחים בשל תפוסה מלאה. באזור אף הורגשו עומסי תנועה כבדים.