הטרגדיות לא מפסיקות לרדוף את משפחת פרישר גוטמן. ביום שישי בבוקר עוד הספיק אמיר פיי גוטמן להספיד את בן הדוד של אמו, אברהם יעקב ז"ל שנקבר בשישי בצהריים בחיפה, כשכתב לזכרו בעמוד הפייסבוק שלו: "דוד אהוב. לעולם לא נשכח איזה סלע איתן היית לאמא. ת.נ.צ.ב.ה". יום בלבד לאחר טבע הזמר בחוף לא מוכרז בעתלית, והבוקר (ראשון) הוא ממשיך להיאבק על חייו בבית החולים רמב"ם שבחיפה. 



בן הדוד של גוטמן, עוגן דרורי, שהפוסט שכתב לזכר יעקב ז"ל שותף ע"י הזמר, סיפר ל"מעריב" לאחר ההתרחשויות האחרונות כי "אמא של אמיר ודוד שלי הם בני דודים, אך בעקבות השואה הם גדלו כאחים, ואנו כבני דודים מדרגה ראשונה. דוד שלי היה כמו הדוד שלו, משום שמדובר במשפחה קטנה". 




כזכור, הזמר, השחקן והבמאי בן ה-41, טבע לפני כיממה, סמוך לנווה ים, זאת לאחר שהבחין בילדה כבת חמש, ככל הנראה אחייניתו, כשהיא נסחפת. בעת שחילץ אותה בשלום הוא נקלע בעצמו למצוקה, כאשר בסופו של דבר הוא חולץ על ידי כוחות ההצלה מהמים במצב אנוש, בעוד שהילדה חולצה ללא פגע. 



הפרמדיקים של מד"א, אסף דיין ומרק קוזמנקוב, שהגיעו למקום, וטיפלו בגוטמן, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו בחוף על קו המים גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אנשים שהיו על החוף משו אותו מהמים, והחלו לבצע פעולות החייאה בסיסיות. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה, מתן שוקים חשמליים וטיפול תרופתי. לאחר טיפול בשטח העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו, תוך המשך פעולות החייאה, לבית החולים, שם הרופאים נאבקים על חייו".