מצבו של אמיר פרישר גוטמן ממשיך להיות קשה בעקבות טביעתו בחוף עתלית אתמול, לאחר שהציל את אחייניתו מהיסחפות למעמקי הים. חברו הקרוב, טל מוסרי, התייחס בתוכנית "משעל, דרור רפאל וספי עובדיה" ב-FM103 לטרגדיה: "ממה שאני מבין מצבו לא טוב, אנחנו מתפללים לנס".



"עברתי עם אמיר את כל השנה הזו, כשקיבל כימותרפיה, כשהיה קירח ונפוח מהטיפולים, ואז קרה הנס הגדול והוא חזר לחיים ואפילו חזר לעבוד", סיפר מוסרי, "בבוקר הזה אני לא מוצא את המילים. הוא קרא לאירוע 'מסיבת יום ההולדת החדש שלו', היה לו כל כך חשוב לפגוש את החברים והמשפחה ואמרתי לו שאני לא אצליח להגיע בגלל הופעה באילת. הייתי אמור להיות במסיבה הזאת ובגלל שגרת החופש הגדול לא הצלחתי להגיע. רגע לאחר שירדתי מהבמה התקשר אליי חבר וסיפר שאמיר טבע. מאז אני קצת מסוחרר. זה סיוט אחד גדול".



טל מוסרי. צילום: אריק סולטן



דרור רפאל התייחס למקרה של אמיר וטען: "עושה רושם שהגורל והזמן משחקים עם אמיר. עברה בדיוק שנה מאז שניצל ממחלה שלא הייתה לו ועכשיו הוא מוצא את עצמו בבית חולים במצב אנוש". ספי עובדיה הצטרף לדבריו ואמר: "הוא שרד אתמול בים 50 דקות בהן הלב שלו לא פעם. נתפלל לנס".



טל מוסרי הוסיף: "כל הסיטואציה הנוראית הזו קרתה לעיני המשפחה והחברים שנמצאים בחוף. אני לא יודע מי כותב את התסריט הזה. אמיר כבר הפתיע את כולם וחזר למסלול החיים הנורמליים. הוא מצא לעצמו זמן לחגוג את החיים וחזר לעבוד. אנחנו עושים תוכניות ואלוהים חושב אחרת. נתפלל לנס ונקווה לטוב. זהו בוקר לא פשוט".



עריכה: איתמר זיגלמן