מכירים את זה שאתם יכולים לדרג את נהג המונית שלכם? אז כנראה שהנהג הזה כבר לא יוכל לספק יותר שירותי "אובר". גבר שנסע במונית של חברת אובר, בשיקגו, בשעת לילה מאוחרת, חווה את אחת הנסיעות המזעזעות של חייו. הנוסע, אנאר מרטינו, תיעד את הנסיעה המחרידה שעבר, במהלכה נהג המונית התמזמז וקיבל מין אוראלי מזונה. את הסרטון הוא העלה לטוויטר, שם כתב ש"אובר סיפקה לי את הנסיעה הכי לא בטוחה ומסוכנת הביתה אתמול בלילה. לנהג יש זונה במושב הקדמי". חברת המוניות מצידה ניסתה להתנצל בפניו והציעה לו פיצוי בלתי נתפס של 10 דולרים.



מרטינו לא הסתפק בזה וגם פנה לפייסבוק, שם הרחיב יותר על האירוע. "כשהתקרבתי לאובר שלי הבחנתי שיש נוסעת במושב הקדמי. בדקתי שוב שזה uberpool, ואז נכנסתי", כתב. "חשבתי שמדובר בחברת משפחה. כשעצרנו האישה במושב הקדמי (שבוודאות הייתה תחת השפעת סמים) התחילה לגעת בו. הם התחילו להתנשק והיא התחילה לשחרר את החגורה שלו". מרטינו רצה לצאת מהרכב אבל לא ידע היכן הוא אז החליט שיישאר, שם ציפה לו החלק היותר קשוח של הנסיעה: "היא החלה לבצע מין אוראלי, וזה היה הקש  האחרון ששבר את גב הגמל, ביקשתי מהנהג שיעצור לי". 

חברת המוניות צפתה בסרטון ולדבריו של מרטינו הם טענו שהנושא עדיין בחקירה. "ההתנהגות הזו של הנהג מחרידה ובלתי מקובלת באפליקציית אובר", אמר דובר של החברה. "ברגע שהאירוע דווח לנו, מיד הסרנו את הגישה שלו".