אורטל יעקב, אמה של פעוטה בת שנה שדלתות הרכבת נסגרו על עגלתה בתחנה בחדרה ומנהלת בימים אלו תביעה משפטית נגד חברת רכבת ישראל בשל הרשלנות שגרמה לאירוע התראיינה הבוקר (רביעי) לגל"צ ודיברה על רגעי החרדה שעברו עליה בזמן המקרה ואחריו. "ניסיתי לעלות לקרון כשאני רוצה להעלות את העגלה כלפי פנים וראיתי שאני לא מסתדרת תוך כדי שאני נאבקת איתה".



היא המשיכה ותיארה: " הדלתות נסגרו כשאני בתוך הקרון והעגלה בין שתי הדלתות. מתוך אינסטינקט, דחפתי את העגלה כדי שלא תיתקע בדלתות. הדלתות נסגרו ונשארתי בפנים, תיארתי לעצמי שהעגלה תידרדר על המסילה. והיא באמת נפלה".



"לחצתי על כל מה שראיתי ברכבת כשהתחלתי לצעוק הגיעו נוסעים מקרונות אחרים. אחרי כמה דקות הודיעו לי שהכל בסדר עם הילדה", סיפרה.


כמו כן, היא ציינה כי אף אחד מעובדי הרכבת לא ליווה אותה בנסיעה חזרה לתחנה בה נשארה בתה וכי היא מנהלת בימים אלו תביעה בגין רשלנות נגד הנהלת הרכבת. "הבנו שהיתה רשלנות כשלא היה אף אחד שיבדוק שכולם עלו לקרונות. זו תחנה יחסית ריקה. לא יכול להיות שאף אחד מהעובדים לא ראה אותי.


מואשמים ברשלנות. רכבת ישראל


האם הוסיפה:"הבנתי שיש פה רשלנות שאף אחד לא שם לב. איך אף אחד לא ראה? ביקשתי את צילומי האבטחה ואז אמרו שאי אפשר להוציא אותם ולא ראיתי את זה עד היום".

הנהלת הרכבת מסרו בתגובתם לגל"צ כי "כתב התביעה טרם הגיע ונתייחס אליו רק בבית המשפט"