תושב פתח תקווה כבן 31 המועסק כמאבטח, נעצר אתמול בחשד שהפקיד את נשקו האישי בידי סוחר סמים בתחנה המרכזית בתל אביב כעירבון בתשלום עבור מנת קוקאין שרכש. החשוד נעצר לאחר שבתלונה שהגיש על אירוע שוד שאליו נקלע שבגללו נחטף נשקו, נמצאו בקיעים רבים בגרסתו. בחקירה נוספת במשטרה, הצליח החוקר לשלוף ממנו הודעה ממנה עלה כי מסר עדות שקר וכי הוא עצמו קשור להיעלמות הנשק.



מהחקירה עלה, כי ביום ראשון האחרון הגיע החשוד לתחנת המשטרה והתלונן שבערב קודם לכן, בעת שצעד ברחוב השרון בעיר הותקף על ידי שלושה חשודים שריססו על פניו גז מדמיע וחטפו את נשקו, אותו הוא מחזיק במסגרת עבודתו כמאבטח. עוד טען כי השלושה שדדו ממנו כסף מזומן שהיה בכליו.



החשד עלה לנוכח העובדה שהמתלונן שטען כי נפל לשוד במוצ"ש, הגיע להתלונן רק למחרת האירוע. הוא זומן למסור עדות נוספת, במהלכה הפך ממתלונן לחשוד ופרטי האירוע נחשפו. עכשיו ברור כי החשוד בן ה-31 הגיע לאזור התחנה המרכזית בתל אביב, במטרה לרכוש שירותי מין וכן, לרכוש הסמים. עוד עלה, כי לאחר שרכש מנת קוקאין בשווי 100 שקלים וקיבל את שירותי המין שב אל הסוחר כדי לרכוש עוד מנה וכשלא היה ברשותו הסכום כדי לרכוש, הציע לסוחר הסמים כעירבון את הנשק השייך לחברת האבטחה בה הוא עובד והתחייב לשוב ולפרוע את נשקו חזרה.



אלא כששב למקום בו עמד הסוחר, גילה כי הוא נס על נפשו כשברשותו הנשק שהפקיד בידיו ועקבותיו נעלמו. כיוון שהבין שהוא יואשם בהזנחת הנשק, החליט להגיש תלונה כוזבת במשטרה, אולם תכניתו לא צלחה והוא נחשד כאמור במסירה הודעה כוזבת ובהפקרת הנשק. במשטרה מסרו כי זהותו של סוחר הסמים המחזיק ברשותו את הנשק ידועה ונעשים מאמצים לאתרו להביאו למעצר.