תארו לכם מצב שבו ראש הממשלה לא מדבר עם אחד משריו המרכזיים, אלא מעביר לו מסרים דרך עוזריו. זה ככל הנראה מה שקורה בימים אלו בארצות הברית, כשעל פי דיווח באתר פוליטיקו, הנשיא דונלד טראמפ ושר המשפטים שלו, ג'ף סשנס, לא מדברים אחד עם השני, בעקבות הביקורת החריפה שהשמיע טראמפ נגד סשנס. 

על פי גורמים בבית הלבן, שר המשפטים האמריקאי אמר לבית הלבן שאין בכוונתו להתפטר לאור ההתקפות המילוליות של הנשיא עליו, אבל לא אמר זאת לנשיא באופן אישי. אחד מיועציו של טראמפ אמר כי הנשיא רוצה לפטר את סשנס אבל לא מעוניין בעימות. "לא אכפת לו ההיבט השלישי של הסיפור, הוא יענה אותו בכל יום". היועץ הוסיף שטראמפ גם רוצה לראות איך סשנס יגיב להשפלה. 
על פי הדיווח, טראמפ אמר ליועציו שהוא לא רוצה לדבר עם סשנס, שכסנאטור מאלבמה, היה אחד מהתומכים הראשונים מאיל הנדל"ן בהתמודדות לנשיאות. 

אתמול אמר הנשיא כי הוא מאוכזב מסשנס וכי גורלו ייוודע עם הזמן. "אמרתי כבר בעבר: אני מאוד מאוכזב מהתובע הכללי שלי", אמר טראמפ כשנשאל אם יפטר אותו. "אבל נראה מה יקרה". 
הנשיא האשים את שר המשפטים בכך שנקט עמדה חלשה על פשיעה של הילרי קלינטון. שלשום תהה מדוע התובע הכללי "לא בודק את פשעיה של הילרי וקשרי לרוסיה". 
תחילת הסכסוך בין שני האישים אירעה כשטראמפ אמר לניו יורק טיימס שסשנס לא היה צריך לפסול עצמו מלדון מחקירת הקשרים עם רוסיה משום שזה "מאוד לא הוגן כלפי הנשיא". "לא הייתי בוחר בו אם הייתי יודע שזאת תהיה ההחלטה", אמר.