המשטרה סיימה את חקירתה בעניין ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, והחליטה כי ישנה תשתית ראייתית לעבירות שחיתות שונות בעניינו. החקירה התנהלה ביחידה הארצית של המשטרה, להב 433, במשך כמה חודשים, ובמהלכה נחקרו מעורבים רבים באזהרה, בכללותם – בן חמו. עם סיום החקירה הוחלט כי נתגבשה תשתית ראייתית למעורבות בעבירות טוהר מידות, גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. 

על פי החשד, ראש העירייה פיתח מסלול אישי לקבלת תרומות בשווי מאות אלפי שקלים מאנשי עסקים, תוך ניצול מעמדו והצגת מצג שווא לפיו התרומות מיועדות לרכישת מוצרי מזון לרווחתם של תושבי העיר. את התרומות שקיבל בחר ראש העירייה להעביר בין היתר למקורביו ולשימושו האישי. כמו כן, חשוד ראש העירייה כמי שפעל בניגוד עניינים, לאחר שבהיותו ראש עיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה, עסק לקידום ענייניו של אחד ממקורביו.
 
תיק החקירה בעניינו יועבר בימים הקרובים לידי הפרקליטות שליוותה את החקירה מראשיתה ולא מין הנמנע כי בן חמו יזומן לשימוע בטרם יוגש נגדו כתב אישום. כזכור, במהלך השנה האחרונה בוססו חשדות בגין שחיתות מול יזמי נדל"ן נגד ראש עיירית נתניה, מרים פיירברג

 
חבר מועצת העיר כפר סבא, עילאי הרסגור הנדין, ששימש בעבר כסגן ראש העיר ועבר לאופוזיציה לאחר שסירב לשתף פעולה עם הצבעות אותן הגדיר 'מדיפות ריח רע' אמר: "כמי שאמר לא ליהודה בן חמו ושילם על כך מחיר אישי, לצערי אינני מופתע מהמלצת המשטרה. התנהלותו בעירייה היתה כוחנית באופן חריג וללא גבולות. עיריית כפר סבא זקוקה לשיקום לאחר שנים בהן האינטרס הציבורי נסוג בפני בניה בלתי מרוסנת. כעת הגיע הזמן להסתכל על העתיד"