רוב הפושעים אינם מבריקים במיוחד, זה בעצם הפרופיל הדרוש על מנת לעסוק ב"מקצוע". אי לכך, רבים מאותם נוכלים נלכדים בסופו של דבר, בדרכים איומות עבורן ומשעשעות עבורנו. פורץ אחד מסין, החליט להתחפש לרוח רפאים, כדי להימנע מכך שמצלמות האבטחה יזהו אותו, אך שכח פרט אחד קטן אך מהותי, שעזר למשטרה ללכוד אותו בקלות רבה.



האיש, שזהותו לא הותרה עדיין לפרסום, פורץ ועבריין נאלח במקצועו, החליט לילה אחד לשדוד בית במחוז מחוז פוג'יין, סין. סרטון הפריצה שלו היה כל כך הזוי והורס מצחוק, שהוא הפך מיד ויראלי ברשתות החברתיות. בסרטון, נראה האיש, אחרי שפרץ לתוך הבית, מציץ כדי לבדוק אם יש מצלמות אבטחה ומביט ישר אליהן, הוא נבהל ומיד חזר למחבואו ותכנן מה יעשה כדי לחמוק מהן. לאחר 20 דקות הנוכל חזר לבית כשהוא מחופש לרוח רפאים, וניסה להמשיך בעבודתו ולקחת דברים שאינם שלו מהבית. מאוחר יותר, כאשר המשטרה נכנסה לתמונה התברר שאת התחפושת שלו הכין על ידי כך שגזר חלק מאחד הווילונות בבית.





לאחר שהמשטרה החלה לחקור את המקרה, הדרך ללכידת הפושע הנאלח הייתה קצרה ומאוד מאוד קלה. השוטרים שבחנו את מצלמות האבחה הבחינו בכך שהפושע הגאון הביט ישר למצלמה, לפני שברח על מנת להתחפש. המשטרה איתרה את הפושע ולקחה אותו למעצר. אך לא רק זאת, הפושע נכשל בתפקידו הרשמי, שהוא לגנוב משהו אם הוא כבר פורץ לבית זר, אך מהדיווחים עולה כי לא הצליח לגנוב דבר. הפושע הנאלח נלקח לחקירה, במהלכה הודה בעבירה ובסדרת פשעים נוספים.