מינוי חדש בחדשות 2: העיתונאית הוותיקה דנה ויס שנמצאת בחדשות 2 מיום הקמתה חברה לפני 24 שנים, תמונה לפרשנית המדינית במקומו של אודי סגל, כך הודיעה (הערב) חברת החדשות. ויס הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 בדצמבר 1993. תחילה שימשה כתבת ופרשנית תחום המשפט במשך תשע שנים שבהן סיקרה פרשות רבות בין היתר חקירות ראשי מדינה כאריה דרעי, עזר ויצמן ואריאל שרון.  
 

ויס צייצה מחדש ציוץ של דובר חדשות 2, אלון שני: "דנה ויס 
מונתה לפרשנית המדינית של חברת החדשות, במקביל תמשיך ויס בהגשת "חדשות סוף השבוע" המובילה נתוני צפייה גבוהים ביותר", והוסיפה את המילים "אז כן".
עיתונאים וכתבי חדשות ברכו על המינוי. אדוה דדון הגיבה "אין פסגה שאת לא יכולה לכבוש!", גידי ויניש "תוכנית חיסכון", כתב: "עיתונאית עם קילומטרז׳ ענק, ורעב של כתבת צעירה.  אי אפשר היה לחשוב על ליהוק יותר מתאים לפרשנית המדינית מחכה לסקופים".
 
משנת 2014 מגישה ויס את "חדשות סוף השבוע" המשודרת מדי שבוע במוצאי שבת, ואשר העלתה את תנאי הטיפול בקשישים סיעודיים בבתי האבות לראש סדר היום הציבורי כשחשפה את מסכת ההתעללות בבית האבות בחיפה. ויס עסקה בפרויקטים מגזיניים מיוחדים שעסקו בין היתר בשאלת מזרח ירושלים; תעסוקת חרדים; רצח נשים במגזר הערבי; נשות המקדש; שאלת רצועת עזה; "שר בהפתעה" ועוד. 

סגל הודיע בשבוע שעבר על עזיבתו את חדשות 2 לזכיינית רשת, זאת לקראת פיצול ערוץ 2 לשני ערוצים נפרדים והמעבר לשבעה ימי שידור. הוא יגיש תוכנית אקטואליה עם לוסי אהריש.