אנשים תמיד מייחלים למצוא את אהבת חייהם, אותו גבר או אותה אישה, אתם יוכלו לבלות את שארית חייהם, באושר ועושר. אך במקרים נדירים והזויים, ישנם אנשים שבאופן שלא לחלוטין בשליטתם, מצאו אהבה דווקא בקרב דברים אחרים לגמרי - כמו למשל חפצים דוממים. דריוס מונטי, 35, ממחוז, סארי, בריטניה, היה עד לפני שנתיים במערכת יחסים אוהבת עם בת זוגו, והכל התנהל על מי מנוחות, עד אשר מונטי רכש מכונית חדשה, יגואר מוזהבת מדגם X-Type.



מונטי, בעלים של פאב, הרגיש מיד שמשהו השתנה בו, ברגע שהמכונית הייתה בידיו. הוא סיפר ל-Mirror שלאחר שקנה אותה כל מה רצה היה ללטש ולנקות אותה, וכשהתחיל בהליך לפתע חש עוררות מינית. "ניסיתי להתעלם מההרגשה והנחתי שמדובר בהתרגשות מכך שקניתי מכונית חדשה", הסביר, אך כל מה שיכול היה לחשוב עליו מאותו רגע הוא שהוא ממש רוצה לקיים יחסי מין עם המכונית שלו. הוא ניסה להתאפק אך בסוף לא שלט בעצמו ועשה זאת. "משהו בצבעים החלקים והמבריקים שלה, והקימורים המושלמים שלה הדליקו אותי", הסביר. "היא מעוררת אותי מינית, אני נהנה לבלות איתה והיא מאוד חשובה עבורי. אני לא רואה אותה כאובייקט, אני מתסכל עליה ואני רואה את אהובתי". 



טוויטר
טוויטר



לדבריו של מונטי, הוא נהנה לקיים יחסי מין עם מכוניתו יותר מאשר עם בת זוגו לשעבר, אשר לא במפתיע עזבה אותו לאחר שהוא סיפר לה על סטייתו.


 "לא בחרתי בזה אך התאהבתי במכונית, בדיוק כפי שאחרים מתאהבים בנשים", אמר מונטי, "תמיד הייתי חובב מכוניות, אבל אם מישהו היה אומר לי שזה אפשרי להרגיש משיכה מינית כלפי משהו לא אנושי הייתי צוחק להם בפנים כמו שאנשים צוחקים עלי עכשיו". 



טוויטר
טוויטר

בהתחלה בעלי הפאב לא הבין מה קורה לו, אך לאחר שקרה על כך נדהם לגלות שהוא סובל ממכנופיליה- סטייה מינית שגורמת לסובלים ממנה להמשך למכונות, בעיקר גדולות, כולל מכוניות, הליקופטרים, ספינות ומטוסים. "אני לא מצפה שאנשים יבינו את זה, כי זה לא משהו שאני מבין לחלוטין בי", אמר מונטי. "לפני שפגשתי בגולדי הייתי במערכת יחסים נורמלית עם אשה. לא הרגשתי שום דבר מוזר לגבי המיניות שלי". 

טוויטר
טוויטר



כיום, מונטי חי יחסית בשלום עם הסטייה שלו, וחולם על חתונה עם אישה אמיתית וגם רוצה ילדים, אך לדבריו זו צריכה להיות מישהי מיוחדת שתשלים עם כך שעליה לחלוק אותו עם גולדי. הוא כבר יצא עם מספר נשים מאז שחברתו עזבה אותו, אך לדבריו הן נרתעו מאהבתו האדירה למכוניתו.