פרקליטות מחוז תל אביב תגיש ביום חמישי הקרוב בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור כנגד שני קטינים בני 16 מהרצליה, החשודים באונס קטינה בת 16, הלוקה בשכלה, לפני כשלושה שבועות בחוף הים בהרצליה. היום (שני) האריך בית משפט השלום בת"א פעם נוספת את מעצרם של השניים עד ליום חמישי, זאת אחרי שהמשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע המעידה על כוונת הפרקליטות להגיש, כאמור, את כתב האישום.



כזכור, השניים נעצרו יחד עם שתי קטינות נוספות ששוחררו בתנאים מגבילים, כחשודים במעורבות באונס קבוצתי של הנערה המוגבלת שכלית בחוף אכדיה בהרצליה.



על פי החשד אנסו השניים את הנערה לעיני שתי קטינות נוספות, שהובילו את קורבן העבירות לחוף, צפו במתרחש ולא דיווחו על האירוע החמור למשטרה. מלבדם, צפו במתרחש מספר צעירים נוספים שלא קשורים לאותה חבורה, ובמשטרה הצליחו לגבות מהם עדות כדי לבחון את מה שהתחולל בחוף באותה שעה.



המתלוננת הגיעה עם מלוויה למשטרת גלילות לאחר האירוע, שם הגישו תלונה. לטענתה נפלה קורבן לאונס קבוצתי שהתרחש בחוף הים. כיוון שמדובר בנערה הלוקה בשכלה, ובמעורבות של קטינים וקטינות באירוע, התייחסו במשטרה לאירוע ברגישות רבה והחקירה לוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב.