האם יחסי ישראל ירדן יבואו מחר לידי מבחן בגשר אלנבי? אתר האינטרנט הירדני "עמאן ניוז" פרסם הערב (שלישי) כי חבר הפרלמנט הירדני יחיא סעיד, שהזמין את ח"כ אורן חזן להיפגש איתו בגשר אלנבי "אם הוא גבר", יגיע מחר בבוקר לגשר כדי להמתין לח"כ חזן. 

ח"כ חזן מצדו צייץ הערב בטוויטר וכתב: "אני נענה להזמנתו של חבר הפרלמנט הירדני לפגישה על הגשר. מחר בעשר בבוקר אגיע לגשר אלנבי לשיחה בגובה העיניים. יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה". חזן הוסיף כי תיאם את בואו עם גורמי הביטחון. “אני לא אחצה את הגשר לירדן אבל אנסה לארגן פגישה בתוך המעבר".
זעמו של יחיא סעיד יצא בעקבות ציוץ בטוויטר שכתב חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד), לאחר הפיגוע בעמאן, בו כתב: "נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על הישבן יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות".



יחיא סעיד אמר כי מדובר ב"תגובה בזויה" והזמין את חזן לפגוש אותו בגשר אלנבי "אם הוא גבר". כעת לא נותר אלא להמתין ולראות כיצד יתנהל, אם יתנהל, המפגש בין השניים.

הודעה על כוונתו של הפרלמנטר הירדני הזועם להגיע לגשר התפרסמה כאמור הערב באתר האינטרנט הירדני וכתב האתר בנצרת התקשר לח"כ חזן והודיע לו על כך.