שחקנית קולנוע וטלוויזיה המוכרת המאושפזת בשעות אלו (רביעי) בבית החולים איכילוב במצב קשה היא לוסי דובינצ'יק. השחקנית מורדמת ומונשמת לאחר שנפלה אתמול בלילה מקומה רביעית בבניין ביפו. מבית החולים נמסר כי "אין שינוי במצבה והוא עדיין מוגדר קשה אך יציב, והיא מורדמת ומונשמת. בשלב זה, לא נשקפת סכנה מיידית לחייה".

 
עורך דינה של השחקנית, צבי וישנגרד, התראיין הבוקר לגל"צ ודיבר על הקשיים הכלכליים בהם היא מצויה בימים אלה. "אני מייצג אותה בהליך של פשיטת רגל. היא נקלעה לחובות של 150 אלף שקלים וההליכים קרובים לסיום", אמר.

עורך דינה הוסיף: "אני מקווה שהאירוע לא יקשה על התהליך. היא עובדת כפרילנסרית באחד התיאטראות הוותיקים בארץ ואנחנו מכירים את זה שיש תקופות יותר טובות ופחות טובות לשחקנים".

כזכור, השחקנית, בת ה-35 פונתה אתמול על ידי צוותי הרפואה לאיכילוב שם היא הועברה לחדר ניתוח והועלתה לאחר מכן לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה ועדיין לא חל שינוי במצבה.

במשטרה מסרו לאחר האירוע כי "דווח על אשה שנפלה מדירתה ברחוב מגן אברהם ביפו. האישה פונתה במצב קשה לבית החולים איכילוב. המשטרה הגיעה למקום לבירור הנסיבות". אחרי חצות מסר המנהל האישי של השחקנית: "כרגע מצבה יציב, תודה לאל היא יצאה מכלל סכנה. היא נפלה על הרגליים, יש לה שברים באגן ובכפות הרגליים".

קריירה מגיל צעיר


דובינצ'יק הפציעה לראשונה על המסך הגדול בסרט "קלרה הקדושה", של ארי פולמן ואורי סיון, כשהיא בת 13 בלבד. הסרט זכה להצלחה גדולה, המבקרים שיבחו אותו והוא עדיין מלומד בבתי ספר לקולנוע. הוא זכה בפרס אופי לסרט הטוב ביותר לשנת 1996 וזיכה גם את לוסי עצמה בפרס השחקנית הטובה ביותר.
 
באותה תקופה הייתה דובינצ'יק נערה שלמדה משחק בתיכון תלמה ילין, ודגמנה לכמה קטלוגים ופרסומות, וכששבה ממסע הקידום של הסרט בפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם, היא חזרה אל ספסל הלימודים בתיכון היוקרתי.
 

התפקיד ב"קלרה הקדושה" שינה את חייה של דובינצ'יק והבטיח לה שלל תפקידים בקולנוע ובטלוויזיה, ביניהם תפקיד קטן כ'לותוס תפוס' בסדרה פלורנטין, בסרט "החברים של יאנה" משנת 1999, ושלל תפקידים בשנות ה-2000.
 
אך לתודעת הציבור הרחב, שלא בהכרח ראה אותה על הבד באולמות הקולנוע הגיע דובינצ'יק בשנת 2003 בזכות תפקיד אחד, בלתי נשכח, כשהיא הציעה מדי ערב על המסך הקטן בטלנובלה "מיכאלה". השחקנית והדוגמנית הצעירה גילמה דמות שהייתה דומה לה עד כאב, מאיה אקריש, דוגמנית יפהפייה, שלמרות ההצלחה לא מצליחה למצוא את האושר, ובסדרה דמותה סבלה מבולמיה ואנורקסיה.
 
במהלך שנות האלפיים, שיחקה דובינצ'יק בהפקות קולנוע רבות וזכתה שוב ושוב להערכות המבקרים, אם זה בסרט "גיבורים קטנים" כאלמנתו של נתי רביץ, "חומר למחשבה", "אנטארקטיקה" של יאיר הוכנר, "מכתבים מרישיקש" סרטו של דניאל וקסמן, בסרט "מרכבה ירוקה" ובמיני סדרה "תחת שמי ורונה".
 
התפקיד הגדול הבא של דובינצ'יק בטלוויזיה, בסדרה שזכתה להצלחה גדולה היה כנטליה מינץ, מחליקה על הקרח, ואחותו הקטנה של הנרי דוד, ב"מרחק נגיעה", שלימים פרק הסיום שלה הגיע לרייטינג שיא של 35.9% שהפך אותה לדרמה הישראלית הנצפית ביותר. ומאוחר יותר, ב-2008 השתתפה בתחרות הריקודים "רוקדים עם כוכבים", וב-2015 בתוכנית הדוקו-ריאליטי שש אמהות.