מלחמת הציוצים של יאיר נתניהו נמשכת. יום אחרי שתקף את בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, וטען כי הוא מקיים מערכת יחסים עם פלסטיני בפריז - דבר אותו הכחיש הבן אריאל בפוסט זועם, עתה תוקף נתניהו את חברת הכנסת שפיר (המחנה הציוני). בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, התייחס נתניהו לכתבה שפורסמה בערוץ 20, בעקבות תחקיר של עיתון גלובס, בנוגע לטיסה שערכה שפיר במימון עיתון "הארץ". בתגובה לכתבה, רשם נתניהו: "זה לא העיתון הזה בבעלות (חלקית) של תאגיד נאצי (באופן רשמי עד 1945) שמבלבל את המוח כל היום על הון-שלטון?".



בפוסט נוסף שפרסם נתניהו הוא תקף את מכון מולד, שבמהלך השבוע שעבר פרסמו תחקיר על התנהלותו, בשל שותפות "קרן רוזה לוקסנבורג", המשוייכת לפלגת "דה לינקה" השמאלית. "חחחח והם מטיפים לימין על חברות עם פוליטיקאים אירופאים ידידי ישראל שמגינים עליה בחירוף נפש בכל פורום בין לאומי כמו ויקטור אורבן וחירט וילדרס", כתב נתניהו.




 



כזכור, יאיר נתניהו נכנס לאחרונה למספר מריבות אינטרנט מתוקשרות, וזאת לאחר שגולשת פרסמה פוסט בו היא טענה כי בזמן שהוא הוציא לטיול את הכלבה המשפחתית קאיה, נתניהו לא אסף את צרכיה אחריו, ואף עשה לעברה תנועה מגונה לאחר שהעירה לו על כך. בתגובה לכך פרסם מכון "מולד" תחקיר על בנו של ראש הממשלה, שבתגובה אליו פרסם נתניהו פוסט חריף נגד המכון, בו האשים את המכון בצביעות, ואף שאל: "מדוע לא חוקרים את בנו של אהוד אולמרט על קשריו עם פלסטיני?".


בתגובה לכך, פרסם בנו של אולמרט, אריאל, פוסט חריף, בו הוא האשים את יאיר נתניהו בהומופוביה ובניצול כספי ציבור.