ישנם אנשים בעולם שצריכים להיכנס לכלא לא רק על פשעיהם, אלא על שאינם עושים את עבודתם כראוי, בין אם היא חוקית ובין אם לא. לפושעים למשל, שנתפסים בשעת מעשה או אחריו, מגיע עונש לא רק על האקט עצמו אלא גם על טיפשותם, וחוסר יכולתם לפשוע כראוי. פושע אחד מאוסטרליה פרץ לאחרונה לביתה של אישה ונכשל בגדול, לאחר שנמצא שיכור מת במיטתה. הגבר בן ה-36, שזהותו טרם הותרה לפרסום, פרץ לביתה של האישה, שתה בקבוק כמעט שלם של שמפניה יקרה והתעלף במיטתה. הוא נענש על טיפשותו רק בעקיפין.

זו בוודאי לא הייתה התכנית המקורית שלו, שכן בעלת הביתה שחזרה לביתה שבאספרנס, מערב אוסטרליה, גילתה אותו במיטתה. האישה המבוהלת מיד הזעיקה את המשטרה, לא לפני שצילמה את בקבוקי השמפניה למרגלות המיטה, והתגנבה החוצה. הפושע השיכור נלקח ראשית לבית החולים, כאמצעי זהירות, ולאחר מכן למעצר. בדיקות הדם הראו שכמות האלכוהול בדמו הייתה פי שמונה מהכמות המותרת לנהגים.
 
כאשר המשטרה עצרה את הפורץ, הוא היה שיכור לחלוטין. אילוסטרציה: מרק ישראל סלם
כאשר המשטרה עצרה את הפורץ, הוא היה שיכור לחלוטין. אילוסטרציה: מרק ישראל סלם

 
"הוא שתה קצת שמפניה, אני לא בטוח עד כמה יקרה היא הייתה, אבל בתמונה זה נראה יקר", אמר סמל ריצ'רד מור לחדשות abc. "היא בטח הייתה חזקה מאוד, בגלל שהוא נרדם במיטה של האישה, שזה לא דבר טוב, והבעלים חזרה הביתה ומצאה את הגבר הזה במיטתה". מהדוח המשטרתי עולה כי האיש שתה שמפניה מסוג  Louis Perdrie לפני שאיבד את הכרתו. "זה די מוזר, להירדם במיטה לא שלך ולשכב שם כשהמשטרה מגיעה", הוסיף מור. הפורץ השיכור הואשם בפריצה וגנבה, וצפוי להופיע בפני בבית המשפט באספרנס ב-8 באוגוסט.

via GIPHY