המהומות ביפו התחדשו בעוצמה גבוהה, כאשר מאות צעירים הפגינו הערב (חמישי)  בגן 2 על צומת הרחובות יפת וארליך ביפו והתעמתו עם שוטרים, לאחר שלטענתם המשטרה עצרה באלימות בצהריים את אחיו של הצעיר שנורה למוות מירי שוטרים בשבת. התושבים שהתגודדו בסמיכות לבית משפט ההרוג, יצאו בהפגנה סוערת ברחוב יפת והאזור והחלו להתפרע, השליכו אבנים לעבר שוטרים ניפצו חלונות ראווה של עסקים הציתו פחים וחסמו את הכביש.

כוחות גדולים של המשטרה התעמתו עם המפגינים וההפגנה פוזרה, ורחוב יפת נסגר לתנועת כלי רכב. שניים נעצרו, ולפחות אחד מהם קשור לתנועה האיסלאמית.
כזכור, הימים האחרונים מתוחים ביפו, מאז מותו של צעיר שנהרג מירי שוטרים ביפו בסוף השבוע האחרון. שמונה בני אדם נעצרו במהלך הלוויית הצעיר, וכתב חדשות ערוץ 2 גלעד שלמור שהיה במקום הוכה ופונה לבית החולים איכילוב. על פי הודעת מד"א, הוא פונה כשהוא סובל מחבלות בגופו ונפצע באורח קל. 
 
המהומות ביפו. צילום: אבשלום ששוני
הלוויה בבית העלמין המוסלמי ביפו הסתיימה במהלך הלילה וכוחות גדולים של משטרה נערכו ברחוב יפת בצמתים הסמוכים מחשש מחידוש המהומות. למרות כמה קבוצות צעירים שהגיעו למחות מול השוטרים ומספר הצתות של כלי רכב במספר מוקדים, השקט היחסי נשמר. ראש עיריית תל-אביב יפו רון חולדאי התייחס לאירועים האחרונים ואמר: ״אני מבין את הכאב של הקהילה הערבית ביפו אך חשוב בעת הזו לשמור על איפוק  למען הסדר והביטחון של כולם. אסור לנו לתת לקיצוניים להרוס את החיים המשותפים ביפו אותם בנינו יחד בעבודה קשה. אני מקווה שהנושא ייחקר במהירות וברצינות״.

ביום שבת חלקים מרחוב יפת ביפו נסגרו לתנועת כלי רכב, בעקבות מהומות שפרצו ובמהלכן מאות צעירים הפגינו במחאה על מות הצעיר במהלך מרדף משטרתי. הצעירים הבעירו צמיגים, יידו אבנים, נפצו שמשת ניידת משטרה וגרמו לנזקים לאחד מהעסקים הידועים ביפו, הנחשבים כסמל לדו קיום - ממתקי מוטראן - שברחוב יפת. בעל העסק סמיר מוטראן סיפר ל"מעריב אונליין" כי "אחרי ויכוח שהחל בין הצעירים למשטרה, הצעירים ביקשו לסגור את העסקים בגלל הלוויה של הצעיר שנרצח. אמרתי להם שאני סוגר את החנות ובזמן שעובד יהודי התחיל להכניס את הדברים, זרקו אבנים על החנות, שברו לי את הוויטרינה והעדניות וגרמו לנזק לחנות".

כוחות המשטרה ביפו. צילום: אבשלום ששוני
בעל החנות הוסיף כי "צעירים שהיו במקום התחילו לזרוק אבנים. לא עשינו רע לאף אחד. חבל לי שאפילו שוטרים לא באו לרואת מה עשו לי, כשאני בקשר עם כל האוכלוסייה ומנסה תמיד להרגיע". מוטראן הביע אופטימיות שתוך יומיים הכל יירגע. "מאחורי המהומה הזו עמד גוף דתי שהסית את הצעירים", אמר, "ברוך השם שאני היחיד שנפגע באירועים". הוא העריך: "זה לא קשור בכלל למה שקרה להר הבית, פשוט תפסו טרמפ על מה שקרה".