צחי נוי, שמוכר בזכות תפקיד "יודל'ה" המיתולוגי בסדרה "אסקימו לימון", הוא 'איש חשוב מאוד', כך מסתבר, לא רק בארצנו הקטנטונת, אלא גם בגרמניה צחי נוי ישתתף בתכנית "האח הגדול VIP" בגרסה הגרמנית. בימים האחרונים פרסמו אתרי הבידור הגרמנים כי השחקן שישתתף בגרסה המקומית של תוכנית הריאליטי המצליחה, שם הוא ידוע בעקבות הצלחת הסרט "אסקימו לימון" והפצתו במערב גרמניה בסוף שנות בשבעים, והשמונים תחת השם "Eis am Stiel". הסרט הופץ במדינה בחברת ההפצה SCO והגיע למקום ה-11 ברשימת שוברי הקופות של 1978, עם מכירת של מעל 2.7 מיליון כרטיסים.

יחד עם נוי בן ה-64, ייכנסו לבית האח שלל אושיות בידור מקומיות, כאשר הוא המשתתף המבוגר ביותר מבין הדיירים ששמותיהם פורסמו, רשימה שמזכירה במשהו את דיירי בית האח הגדול VIP, ושאר תוכניות המציאות בארץ: דוגמנית מקומית בת 30 (על תקן שיר אלימליח, בגרסה הבלונידינית שלה), יועץ תקשורת שהוא גם אקס של השחקנית הגרמניה המפורסמת ג'ני אלברס (על תקן דודי מליץ, איש יחסי הציבור והאקס-של מאיה בוסקילה), אשת החברה "מעושרת" בת 55 (על תקן לאה שנירר), כוכבת "הרווקה" המקומי בת ה-28 (על תקן שרון איילון), ובלוגרית מקומית מצליחה בת 30 (על תקן מרסל מוסרי).



לפני שנתיים, צחי נוי הצטלם בפרנקפורט לסרט גרמני בכיכובו. נוי שמוכר היטב בתעשייה הגרמנית לאחר שאסקימו לימון הפך שם ללהיט, לוהק אז לסרט גרמני שנקרא "Timeless". את הסרט ביים אלכסנדר טושינסקי ולצד נוי כיכבו בו שחקנים גרמנים ואמריקאים.

השחקן הוא סוג של כוכב בגרמניה כבר שנים רבות, הוא שיחק בסרטים מקומיים שונים, וזו, גם לא הפעם הראשונה בה הוא לוקח חלק בריאליטי גרמני, כאשר לפני מספר שנים השתתף בתוכנית "כישרון או כישלון", אז נוי נכשל בתוכנית אבל זכה לסיקור נרחב. נקווה שבבית האח הגדול מחכה לו הצלחה גדולה יותר, ולנו יש רק מסר אחד בשבילו, ברוח הסרט: "אל תשתה לי שם חשיש".