"אין מקום לפופוליזם זול": נדב זקן, בנה של שולה זקן, מזכירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שעדותה הביאה להרשעתו, העלה היום (שני) לחשבון הפייסבוק שלו פוסט נוקב, בו הוא מבקר את ההשוואה שנערכת בין אמו לבין עד המדינה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ארי הרו.



"אני לא שולה זקן, כך זועקות כותרות העיתונים את דבריו של ארי הרו, שבא להצדיק ולתרץ את הפיכתו לעד מדינה כנגד ראש ממשלה מכהן, בנימין נתניהו", כתב זקן, "מארק טווין אמר כי 'פרות קדושות עושות את ההמבורגרים הטובים ביותר'. אז בואו נדייק בדברים על מנת לא לאבד את הפרופורציות: ארי הרו צודק. הוא "לא שולה זקן. הוא צודק כי שולה זקן עברה שבעה מדורי גיהינום ולא שיתפה פעולה עם רשויות החוק בניסיונם להפיל ראש ממשלה מכהן- ראש ממשלה שנבחר על ידי הציבור ויצאה למאבק משפטי ארוך של שמונה שנים".



זקן המשיך ואמר כי "ארי הרו צודק, הוא לא שולה זקן, להבדיל ממנו היא ניהלה שנים משפטים לא לה, בידיעתה את גובה המחיר, רק בכדי לאפשר לפטרונה להגן על עצמו, כאמור עד לשלב שהוא עצמו בגד בה, הפנה לה את גבו והפיל (סליחה, ניסה להפיל) את כל עוולותיו עליה - ובינינו, ובכל זאת המשיכה להגן עליו ובהתנהגותה הזו 'העניקה' לו שני זיכויים. ארי הרו צודק, הוא לא שולה זקן, הוא חתם על ההסכם הראשון שהובא לו ועוד במערכה הראשונה".





"ארי הרו צדק. הוא אינו דומה לשולה זקן שלקחה אחריות על מעשייה שלה מהיום הראשון! ארי הרו צדק, הוא לא שולה זקן- שכן, היא לעולם לא תשתף פעולה עם עו"ד זוהר ובלכר – שאצלם אחד בפה ואחד בלב הם עניין שבשגרה. ואולי כדאי להגיד זאת אחת ולתמיד: אמא לא הפילה את אולמרט בכדי לחמוק מעונש. היא לא הפילה אותו כלל- הכל נעשה במו ידיו! הוא בעצמו. הוא ולא אחר".



"אדון הרו, אינני מתיימר להבין או להיכנס לתוך נבכי החקירות בהן אתה מעורב. כל שאגיד: עד מדינה לעולם יהיה אדם שפשע וחטא. הפכת לעד מדינה ובחתימתך אישרת את עוולותיך. עזוב את ההשוואות המיותרות. אל תשתמש באימי בכדי לנקות את שמך – קח אחריות", סיים זקן את דבריו.



את ההשוואה בין שולה זקן לבין ארי הרו עשו מספר כלי תקשורת שטענו כי עדותו של הרו תהיה הרסנית לנתניהו כפי שעדותה של זקן הייתה לאולמרט. הרו עצמו התרחק מהדימוי וטען כי בין מעשיו לבין מעשי המזכירה אין דבר. "זה לא דומה לשולה זקן", אמר הרו למקורביו, "זה לא שעברתי על החוק יחד עם נתניהו ועכשיו אני מחפש להפיל את זה עליו כדי לחמוק מעונש", אמר הרו. "מאשימים אותי בעבירה שאיננה קשורה אליו ולדעתי לא עברתי אותה".