מתנה מיוחדת לחג האהבה: הזוכה בפרס הראשון, בסך 28 מיליון שקל, בהגרלת הדאבל לוטו הגיע היום (שלישי) לבית מפעל הפיס. הזוכה המאושר, כבן 50, אב לחמישה המתגורר באזור הצפון מילא טופס "דאבל לוטו אוטומטי", בעלות של 58 שקל. התזמון של הזכייה, בהגרלה שנערכה במוצאי שבת האחרון, אפשר לו לחגוג השנה את ט"ו באב, חג האהבה היהודי, בצורה מיוחדת בכך שיכל לפנק את אשתו השנה קצת יותר מכל שנה.
הזוכה, שדיבר בעילום שם, סיפר: "בלילה של ההגרלה נכנסתי לבדוק את התוצאות ולא האמנתי שהצלחתי לנחש את כל ששת המספרים ואת המספר החזק. כשגיליתי על הזכייה קפצתי מאושר, פתחתי בקבוק יין שאנו שומרים לאירועים מיוחדים, מזגתי לשתי כוסות והערתי את  אשתי".  
אשתו סיפרה כי הופתעה כאשר באמצע הלילה בן זוגה הגיש לה כוס יין: "האם אחרי שנות נישואים מרובות הוא החליט להיות רומנטי לכבוד ט"ו באב?" והוסיפה: "התרגשתי מאוד לשמוע על הזכייה, השקנו כוסות לחיים. לצערי, מחר בעבודה לא אוכל לספר מה באמת בעלי נתן לי לכבוד חג האהבה".

לבסוף, סיכמו בני הזוג לחגוג את חג האהבה בצורה מיוחדת יותר, בנוסף להגשמת חלומו של כל הורה בכך שיעזרו לילדיהם כלכלית. הזוכים ציינו שלמרות הזכייה ימשיכו ללכת לעבודה כרגיל.