"זאת טראומה לכולנו. עצוב לנו מאוד", כך אמר אלעזר שלומי, מנהל סניף מסעדת אל גאוצ'ו בו נחנקה אמש אישה למוות, לאחר שהגיעה למקום לאכול עם בעלה. "אנחנו מסעדה כשרה למהדרין מגיעים אלינו חרדים, דתיים, כולם באים לאוכל", סיפר עוד אלעזר על האירוע הטראגי.

"היא נחנקה תוך כדי שאכלה", המשיך, "איבדה את ההכרה ולקח הרבה זמן לייצב אותה. הייתה גם בסמוך חובשת של מד"א שעזרה מאוד. היא פונתה לבית החולים במצב קשה. כל הלילה הייתי ליד בעלה שהיה לבד. המשפחה רוצה להתכנס בתוך עצמה. הבעל היה בשוק. הוא אדם מאוד מאמין, הוא מאמין שהכל מלמעלה". האישה שנפטרה היא חרדית המשתייכת לאחת החסידויות הידועות בירושלים. היא השאירה אחריה בעל ושלוש בנות. 

ראשית האירוע עם קבלת דיווח בשעה 22:30 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לאישה טיפול רפואי ופינו אותה לבית חולים תל השומר אישה תוך כדי פעולות החייאה.

חובשת רפואת חירום כוננית במד"א, סימה טנגי שהייתה במסעדה בזמן האירוע סיפרה אמש: "ישבתי עם בעלי במסעדה כשלפתע ראיתי אישה כבת 40 משתנקת בסמוך אלי. מיד ניגשתי אליה ותוך כדי שאני מנחה את בעלי לגשת במהירות לרכב ולהביא לי את תיק הציוד הרפואי של מד"א שיש ברשותי ביצעתי פעולות ראשוניות מהירות על מנת לנסות ולחלץ את המזון שהיה בגרונה".

"תוך כדי הטיפול הרפואי היא התמוטטה ואיבדה את הכרתה", סיפרה טנגי. "יחד עם מלצרית ביצעתי בה פעולות החייאה בסיסיות ובתוך דקות בודדות צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום המשיך את הטיפול הרפואי, הפראמדיק חילץ מגרונה את המזון תוך שימוש בציוד רפואי מיוחד והיא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".