עימות חזיתי בטוויטר: על רקע חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקים 1,000 ו-2,000, ולאחר החתימה של ראש לשכתו לשעבר ארי הרו על הסכם עד מדינה, לקחו חלק היום (רביעי) העיתונאים רון קופמן ואראל סג"ל בקרב ציוצים ברשת החברתית. במהלך הוויכוח יוצא הדופן ירה קופמן לעבר סג"ל: "אתה משרת עכשיו עבריין ומשחק אותה צדיק". בתגובה ענה לו סגל: "לא רוצה לרדת לרמת הביבים שלך, כדי שלא נחשוף איזה אפס אתה". 



הסיפור מתחיל מציוץ של עיתונאי ערוץ 20, שכתב תגובה לפרשנות שפורסמה בעיתון הארץ, לפיה "המתייצבים לימין נתניהו טועים: לראש הממשלה לא עומדת חזקת החפות". סג"ל פרסם את הכותרת של טור הפרשנות וכתב: "ואם נתייצב מה תעשו? תשלחו אותנו למחנות חינוך מחדש? מתי תבינו, העולם של אתמול בו אתם ציוותם ואנחנו צייתנו נגמר".



קופמן, שלא נותר אדיש, החליט לענות לו: "הטהרנות שלך עם "אנחנו" ו"אתם" מגעילה אותי. עבדת אצל עבריין שיחקת אותה צדיק. אתה משרת עכשיו עבריין ושוב אתה צדיק. די תחליף פוזה"



מכאן, השניים נכנסו לעימות שממנו כבר לא הייתה דרך חזרה: 



סג"ל: "שאתה קוף תדבר על עבריינים? שאתה? נו ימות המשיח".



קופמן: "תעשה סדר בלשון. אתה לא עם ריקלין הקוקס. לא עבדתי אצל נמרודי כמוך, לא ליקקתי תחתים של בכירי שלטון כדי להתקדם".



סג"ל: "תרגיע את הדיבור הנגוע שלך לא רוצה לרדת לרמת הביבים שלך, אתה לא רוצה שנחשוף איזה אפס אתה".



קוף: "אני מת שתדחוף סמרטוט שכמוך. על מי אתה מאיים? בשם מי אתה מאיים? צינור השתנה של ביבי?"



בשלב זה, עמיתו של סגל מערוץ 20, העיתונאי שמעון ריקלין הצטרך לשיחה, כשכתב: "כמה כסף אתה חייב אדון קופמן שאתה מעז לדבר על טהרנות או לדבר בכלל? עדיף שתסתום". קופמן לא נתן לשניים להשחיל את המילה האחרונה, וענה: "ריקלין אני חייב לך? אני חייב למישהו? אני לא גנבתי מקום מהמדינה בהתחזות. חלאה מטונפת שכמוך".