תוכניתו של עורך הדין יורם שפטל ב-103FM, אשר יצרה לא פעם מהומות, החלה היום, כמו בכל יום חמישי, במונולוג הפתיחה  של השדר, שהתייחס לאירוע אמש בגני התערוכה ולדבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. שפטל בחר לתקוף השבוע בחריפות את התקשורת, את מועמד מפלגת העבודה, אבי גבאי, ואת הפרקליטות, וקינח במכתב ששלח לכנסת לחשיפת מידע.



"אמש השיב נתניהו לאספסוף המחבלו תקשורתיות, סוף סוף הוא שם אותם במקומם, אבל תראו את הרמייה, השקר והתועבה של הכנופיות האלה. מה אומרות הכנופיות התקשורתיות, ומה אומר פוליטיקאי כמו גבאי, שכל פעם שהוא פותח את פיו, מתבררת הסיבה שבחרו אותו למפלגת ה'אבודה', בסופו של דבר, בניגוד ליום הראשון, מפלגת העבודה תתקשה להיות מפלגה של שתי ספרות, חרף בואו של הגאון". 

"במשדרי האיימים שהתקיימו בכנופיות ובמיוחד האלקטרוניות, כמו ארגון המחבלים ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 1, הפרשנות היתה שהוא תוקף את המשטרה, ולא פחות את הפרקליטות, למרות שהוא לא הזכיר אותם ברמז, או במילה אחת. אבל תראו כמה חוצפה יש בטענה הזאת נגד נתניהו, במשך שנה, אספסוף פוליטי אדום ומתוסכל, שיודע שאין שום סיכוי בעתיד הנראה לעין, שהציבור ידיח את המחנה הלאומי, מסיתים את היועץ המשפטי לבצע פוטש, בניגוד לכל העובדות שלפניו.

כי השלטים מדברים על כך שנתניהו אשם עד שיוכיח את ההפך, וזה אופייני שהפגנה אותה ארגן אלדד יניב, הקיצוני והפאנטי, תתאפיין בשלטים כאלה. כי אדון אלדד יניב, בשידור טלוויזיוני איתי, כדי להצדיק את הגישה הבוגדנית והנמוכה שלו ביחס לירושלים, ולכל קודשי ישראל, הוא רוצה למסור לאויב הערבי, ולכן הוא תמך במהלכיו הבוגדניים של ברק. רק למזלנו ערפאת סירב לקבל את זה. הוא אומר לי בשידור חי, שבגין, לא אחר, הסכים בשנת תש"ז לחלק את ירושלים, ואמרתי לו באותו שידור חי 'אתה מרמה'. ביקשתי הוכחה והוא אמר 'אני אשלח לך את האסמכתא בכתב'. מאז אני מחכה לכך.

"הוא אמר שהוא ראה את נתניהו מוציא מהגרביים חבילות של דולרים, זה אלדד יניב, זה הפרצוף של ההפגנות נגד נתניהו, וזה הפרצוף של השלטים שנתניהו אשם. ישנה רמייה ממוסדת ומאורגנת של הכנופיות, שנסמכת על כל מיני הדלפות מושחתות, לבין המשטרה, שמדליפה להם, חומרי חקירה, שיש שם שיבוש של הליכי חקירה, עבירה פלילית מובהקת, מערכת יחסים מושחתת מאין כמותה, ועל סמך זה נבנים תילי תילים של הנחות. סוף סוף קם נתניהו להחזיר לתוקפיו מנה אחת אפיים". 

"אבל שגה נתניהו בכך שהוא לא תקף את הפרקליטות ואת המשטרה, על המערכת המאורגנת והמכוונת והעבריינית של המשטרה והפרקליטות בהצגות הבלתי פוסקות לדרוקרים, אברמוביצ'ים, בגיבוי מלא של הפרקליטות שהיא חלק בלתי נפרד מהחקירה הזאת. ואני רוצה להקריא לכם דברים קשים מאוד על הפרקליטות שאומרת אחת השופטות הכי מעורכות במדינה, הילה גרסטל, שהפרקליטות הדיחה מביקורת על הפרקליטות, כי הביקורת שלה לא מצאה חן. 
"הייתי שופטת 24 שנים, וחשבתי הרבה מאוד דברים טובים על הפרקליטות, חשבתי שזה גוף של אנשים חרוצים וישרים. אנשים שרואים את האינטרס הציבורי לנגד עיניהם, ושהמדינה היא הלקוח שלהם. הרגשתי שבר, התנפצה לי הבועה, כולם מצופפים שורות כדי להגן אחד על השני. ארגון הפרקליטים שכר יחצ"ן ונלקחה החלטה ללכת על הראש שלי. יש שם אנשים טובים, אבל יש שם דברים חולים, הפרקליטות חולה ברמה הערכית", וזה לא אני אומר, זה אומרת אחת השופטות הכי מוערכות, שהיתה נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז, בית המשפט הכי יעיל שיש, מבחינת הספק והמהירות שמתנהל הליך משפטי, ללא צל של ערעור. זה מה שהיא חושבת על הפרקליטות. 
שי ניצן ראוי להיות פרקליט המדינה, אני טוען שממש לא, זה לא אני אומר, את זה אומרת אחת השופטות הכי מוערכות במדינה. נתניהו צריך לתקוף את המשטרה והפרקליטות. אני שלחתי שלשום מכתב ושמחתי מאוד להיווכח שהוא חושב כמו שאני כתבתי במכתב. 




"המכתב מופנה לשמוליק חיזקיה, היושב בכנסת ישראל, כמי שממונה על חופש המידע. פירוט שיחות של חברי הכנסת שתמכו בחוק 'ישראל היום', הביריון של התקשורת הישראלית, ארנון משה, עם הפשקוויל שלו, אין מיזם שחיתות בזוי יותר, נמוך יותר ושפל יותר, מאשר הצעת חוק טרומית שעברה. בהתאם לסעיף 7א' חופש המידע, הריני פונה בדרישה להמציא לי בהקדם פירוט מלא שניהלו חברי הכנסת, שהצביעו בעד קבלת הצעה טרומית, עם העורך האחראי, מר ארנון מוזס, וכן עם עורך YNET. הוא בעל חשיבות רבה. פירוט הסיבות יכול ללמד על קשר פסול בין חברי כנסת למוזס. מטרת המיזם - חיסולו של העיתון, כדי לרפד את כיסיו של מוזס, שאיננו יודע שובע. כל זאת בעקבות פסק הדין. סירוב לבקשתי, זוהי 30 יום, אפעל למיצוי זכויותיי בערכאות המוסמכות".
"העובדה שנתניהו נחקר על המגעים שלו עם אותו ביריון של התקשורת הישראלית, אדון ארנון מוזס, הבעלים של הפשקוויל הידוע, וארנון מוזס ו-40 חברי כנסת, לא נחקרים, על החשד לשחיתות איומה ונוראה, בכך שהצביעו על חוק, שמטרתו אחת ויחידה, להרבות ממון בכיסיו של מוזס, ולסתום את פיו של כלי התקשורת הכתובה הכי גדול. אין שחיתות חמורה יותר.

"העובדה נעשה לפני למעלה משלוש שנים, והפרקליטות לא הורתה על חקירה פלילית, מציגה את הפרקליטות כמי שעוסקת בכוונת מכוון, באכיפות חוק בררנית בוטה. זוהי השחיתות הכי מובהקת שתביעה ציבורית יכולה להיכשל בה. אין היום חקירה נגד מר מוזס ו-40 חברי כנסת מושחתים ורקובים, רובם קיבלו לפני, במהלך ואחרי עיתונות מצוינת, מצבא כלבלביו. אין שחיתות חמורה מזאת. ולכן, צריך נתניהו, ובצדק, לא רק לתקוף את הכנופיות, אלא לא פחות, ואולי אף יותר את הפרקליטות והמשטרה".