תגובות סוערות היום (חמישי) ברשתות החברתיות  לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו סרטון וידאו של הבדרן אלי וידר שבו הוא מחקה את אהוד ברק ומותח את העיתונאי ופרשן  ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' כי הוא מבקש את עזרתו בהפלת שלטונו של נתניהו. המתיחה התרחשה ככל הנראה לפני מספר חודשים במהלך המרוץ לראשות מפלגת העבודה שנערכו ביולי. נתניהו כתב בפייסבוק: "תחשבו פעמיים לפני שאתם שומעים עוד פרשנות של הפייק ניוז. הצצה נדירה".



 



בסרטון מתקשר וידר לאברמוביץ' כאשר הוא מתחזה לראש הממשלה לשעבר ואומר לו כי הוא שוקל לרוץ לראשות מפלגת העבודה וכי הוא רוצה שתהיה לו "זכות ראשונים" על פרסום הידיעה. בסרטון אומר לו אברמוביץ' כי הוא "ישים אותה במקום בולט הבולט האפשרי בתקשורת הישראלית" וכי הוא מסכים איתו בצורך לסיים את שלטונו של נתניהו: "על זה אין ויכוח".

"ברק" אומר לאברמוביץ' כי "רצה להזמין אותו לכנס מתנגדי ביבי" ושאל אם הוא מסכים איתו לגבי הצורך "לשים סוף לשלטון נתניהו". אברמוביץ' השיב לוידר  כי "נוני מוזס אמר לנתניהו שכל מה שאברמוביץ' רוצה זה שברק יחזור. אני יכול לשבור אבחנה כזאת?". "ברק" שאל אז את אברמוביץ' האם  "יעזור לו". לכך השיב אברמוביץ': "בוא נדבר, בוא נראה מה אפשר לעשות עם קליינט קשה כמוך".
 
אברמוביץ' אמר בתגובה לפרסום ההקלטה: "מדובר במעשה נוכלות. זה ערוך ולא אותנטי". הסרטון עורר סערה בקבוצות וואטסאפ המזוהות עם הליכוד. באחת מהן נכתב: "אני רואה את הסרטון הזה לראשונה. כנראה  מלפני שלושה או ארבעה חודשים. הנה הפרצוף האמיתי של המנוול אברמוביץ'. אח"כ אומרים שהתקשרת לא מגוייסת. רק על השיחה הזאת צריך לחקור את אברמוביץ'".

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, אמר בתגובה לסרטון בראיון לגלי צה"ל כי: "אני שמעתי את זה עוד כשזה יצא, שמעתי את זה לפני שלושה חודשים והחקיין אמר לי שהוא לא רוצה להוציא את זה החוצה, יכול להיות שעכשיו החקיין החליט להוציא את זה החוצה. אני מבין שמתחו אותו זה לא נעים אבל זה מה שקורה. יש הרגשה שזורמת שעל הפרשנים הבכירים יש להם אג'נדה אישית".

מנגד, ידידו ועמיתו לעבודה של אברמוביץ' בערוץ 2, הכתב עמית סגל, הגן עליו. "בשביל לשכנע את ברק לתת לי ראשון את סיפור חזרתו לפוליטיקה הייתי גם צועק בשיחה הו הא מי זה בא ראש הממשלה הבא", צייץ בטוויטר.