תאונה מצערת: גבר כבן 40 הגיע היום (שני) לעזור לחברו להוריד מדירתו שבחוב קדש בראשון לציון מקרר, ולמרבה הצער כשהם בחדר המדרגות המקרר נשמט מידיהם, התגלגל במדרגות, הפיל את הקורבן ומחץ אותו למוות. לצוותי ההצלה והפראמדיקים שהגיעו לבניין לא נותר אלא לקבוע את מותו של האיש במקום. כוחות המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת המקרה. 



שלומי בן עמי, מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בגבר שהיה ללא הכרה, כתוצאה מפגיעת ראש קשה עקב מקרר שנפל עליו בחדר מדרגות של בניין מגורים. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות שמהן סבל".
הרחוב בו נהרג אדם מפגיעת מקרר בראשל"צ. צילום: רן מנוסיס, מד"א

הבוקר פועל כבן 50 פונה על ידי חובשים של מד"א לבית החולים בנהריה במצב קשה עם חבלת ראש, לאחר שנפגע מחפץ כבד שנפל במפעל בכרמיאל.



לפני כשבוע גבר כבן 30 נהרג מחפץ כבד שנפל עליו מגובה באתר בנייה ברחוב הצנחנים בהוד השרון. צוותי מד"א קבעו את מותו במקום האירוע. פראמדיק מד"א שי רענן סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו גבר כבן 30 שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא עם פגיעות קשות בגופו. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אך הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום"