חיי הזוהר של סלבריטאי הוליווד אינם זוהרים כפי שהם נראים, ואנחנו נוכחים לראות זאת שוב ושוב, עם כל משבר שעוברים הכוכבים הגדולים. חייו של ארון קרטר היו אמורים להיות מסולאים בפז: קשר משפחתי ששידרג את מעמדו כזמר, יחסים מתוקשרים על לינדזי לוהן והילרי דאף וקריירת שירה מבטיחה. למרות זאת, כל אלו לא הצליחו להביא את חייו של האח הצעיר לבית קרטר למקום אליו כיוון.



דף הטוויטר של ארון קרטר הפך אתמול לרכבת הרים רגשית לאחר שהתראיין בתוכניות הבוקר של אלביס דוארן. הזמר הגיב להערות לא נעימות על תמונה שלו שעלתה בעמוד האינסטגרם של התוכנית, לאחר שגולשים רבים כתבו הודעות על מראה הזמר וטענו שהוא נראה "על קראק".




כזכור, ארון קרטר, אחיו של ניק קרטר מהבקסטריט בויז, יצא באומץ מהארון כביסקסואל מוקדם יותר החודש בחשבון הטוויטר שלו. הזמר עלה לכותרות בתקופה האחרונה בעיקר בגלל המראה הרזה מאוד שלו. הוא הודה כי הוא סובל מהפרעות אכילה ונאלץ להזריק לפניו חומרי מילוי 'כדי שלא ייראה כמו משתמש קראק'. כמו כן, בשנים האחרונות נעצר מספר פעמים, על החזקת מריחואנה ונהיגה תחת השפעתה.

"אני משבית את הטוויטר שלי לזמן מה", הוא צייץ אתמול לאחר שדיבר בתוכנית על ההערות שקיבל. "אני לא יכול להתמודד עם השליליות וההערות. נתראה בקרוב", לאחר שהשבית את הדף לרגע, הוא חידש אותו והוסיף שהוא עומד להתרחק מהרשת החברתית למשך זמן מה.



"זה קשה להתמודד עם דעות קדומות, זה תמיד משקף את האופי של האדם ששופט, לא של האדם שנשפט" הוא צייץ. "אני עובר הרבה טלטלות רגשיות, אני עובד קשה על עצמי, אני לא עושה את הסמים הקשים ואת הדברים הנוראים שאני מואשם בהם". לנו נשאר רק לאחל לזמר החלמה מהירה, וחזרה למסלול בריא.