תיעוד חדש שמתפרסם הערב (שלישי) מציג את התאונה הקשה של קריסת גשר קוקה-קולה בכביש 4 בפירוט ובבירור. בסרטון, שפורסם לראשונה על ידי חדשות 10, ניתן לראות את המשאית נוסעת עם מנוף מורם אל תוך הגשר, מביאה לנפילתו ונמחצת תחת המשקל העצום. 

 כזכור, המשאית התנגשה בגשר אתמול לקראת השעה 20:00. כתוצאה מהקריסה נהרג נהג המשאית, אליחי טדרי (58) מחולון, וכביש 4 נחסם לתנועה לשני הכיוונים עד לשעות הבוקר. 

 רז מור, מהנדס גשרים, התייחס הבוקר ב-FM103 למבנה הגשר ואמר: "אף גשר לא מיועד לספיגת פגיעת משאית ב-90 קמ"ש. הגשר לא היה אמור ליפול אם הוא עומד בדרישות התקינה המודרנית. הגשר תוכנן לפני כ-30 שנה ולכן אינו עומד בתקן. מבנה אמור לעמוד בדרישות התקינה במועד הקמתו, מעת לעת חברת נתיבי ישראל בודקת גשרים בעייתיים. אותו הגשר אף חוזק לפני מספר שנים ומטפלים בו עד כמה שאפשר. מדובר בתאונת דרכים של כלי רכב שהמנוף בו חרג מהתקן ובלט מעבר למעטפת המותרת על פי חוק".
כשנשאל האם בכל פעם שרכב יתנגש בגשר הוא יתמוטט השיב: "גשרים מתוכננים לספוג מהלומה בסדר גודל מסוים. אם מטוס ייכנס בגשר אין סיכוי שהוא יעמוד בו. יש עומסים שהגשרים עומדים בהם ולמרות החיזוק שעבר הגשר הוא לא עמד בעומס".