הזמר הפרובוקטיבי אליעד מלכי בסך הכל רצה להוציא קליפ הזוי ולגרום לעולם לצרוח WTF פעם נוספת, עניין לגיטימי כשלעצמו, או לפחות כזה שאנחנו רגילים אליו מסרטונים עמוסי ספידו ועירום, כמו "מאמי סונג" ו"סקסי טיים". אך מלכי לא יכול היה לצפות לתגובות הקטלניות שהגיעו מכיוון לא צפוי לקליפ החדש שלו "בננה סאונד".

מלכי כבר רגיל לטוקבקים קטלניים לשירים שלו. בין המילים שנכתבו בעבר לזכותו בתגובות היוטיוב, ניתן למצוא פנינים כמו: "אתה אכזבה לקיום של הגזע האנושי", "כמה עליבות נפש בקליפ אחד?!" ו"אליעד, הגדלת לי את הרצון להתאבד". הפעם המתקפה על הפרובוקטור עטוי הספידו מגיעה מכיוון חדש, כשבין הסצנות ההזויות של שירו החדש, הצליח לעצבן את נשות התנועה הפמיניסטית.

"אני מקווה שהניצבות קיבלו שכר ראוי על ההשתתפות שמציגה אותן בצורה נלעגת ונצלנית, אחרת אין הסבר למה הן משתתפות ונותנות יד לניצול והחפצה נשית", כתבה אחת המגיבות לקליפ החדש של מלכי. "מה זה הזנות הזאת? ממתי הוא משכיר זונות, הן גם שכבו אחרי? הלוואי שיקבל סרטן...", כתבה גולשת אחרת. "החפצה של נשים ברמה הכי גבוהה שיש", הוסיפה אחרת.

אליעד מלכי. צילום מסך
אליעד מלכי. צילום מסך


"בקליפ ישנן סצנות שבהן נשים לכאורה מוחפצות, בסצנה של הלישה, כמו בסצנה של המיטה, אומרים שהפכתי את הנשים לרכוש שלי", אומר אליעד מלכי ל"מעריב אונליין" ומוסיף, "הגיעו אליי בימים האחרונים שיחות ממספרים לא מוכרים על רצון של ארגונים פמינסטיים לתבוע אותי על החפצת נשים בקליפ, במידה ולא אוריד את הקליפ. אין לי כוונה להוריד את הקליפ, הוא עלה הרבה מאוד כסף".

איזה מין שיחות אתה מקבל?
"השיחות מאוד הזויות, אנשים ממש התחרפנו, הן יכולות להתחיל בקללות, ואז לעבור לאיומים", אמר מלכי והוסיף: "אני לא חושב שמדובר בהחפצת נשים, מדובר בבנות שהגיעו מרצונן להשתתף בקליפ וביצעו תסריט, מכאן ועד לבוא ולאיים עלי שיתבעו אותי על החפצה?".